شناسهٔ خبر: 54310143 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

تکمیل و بهره‌برداری از بزرگراه اردبیل – مشکین‌شهر تا پایان سال جاری

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بزرگراه اردبیل – مشکین‌شهر تا پایان سال جاری به شکل کامل تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.

صاحب‌خبر -

محبوب حیدری ۸ خرداد با بیان این مطلب اظهار کرد: در محور پارس‌آباد – سربند – مشکین‌شهر در کنار تکمیل مطالعات در کل مسیر، احداث بزرگراه در ۶۰ کیلومتر در حال انجام است که امسال تلاش می‌کنیم ۲۰ کیلومتر این مسیر زیر بار ترافیک برود.

وی ادامه داد: در اجرای پروژه چهارخطه گرمی به بیله‌سوار پیمانکاران در دو قطعه فعال هستند و کار را به شکل مطلوب به‌پیش می‌برند.

حیدری خاطرنشان کرد: در کنار اجرا و تکمیل پروژه‌های بزرگراهی سعی بر این است تا با همدلی و همراهی تمام مسئولان استانی بتوانیم علاوه بر جذب سالانه بالای هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار میلیارد تومان منابع مالی از محل استانی، ملی، ماده ۵۶، تهاتر نفتی و سایر ردیف‌ها برای راه‌های استان  بعد از ۴ تا ۵ سال توسعه و جهش ویژه‌ای در بحث توسعه بزرگراه‌ها شاهد باشیم. 

وی بیان کرد: در توسعه بزرگراه‌ها در کنار پیگیری مسئولان استانی و نمایندگان استان، وزارت راه و شهرسازی نیز پشتیبان ماست تا با همکاری و هماهنگی بیشتر بتوانیم شرایط مطلوبی را در این حوزه ایجاد کنیم.

انتهای پیام

نظر شما