شناسهٔ خبر: 54310135 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ندیده بودم یک باشگاه بهترین بازیکنش را نیم‌فصل بفروشد!

حسینی: جوانان پیکان را باید فصل بعد ببینید

سرمربی پیکان می‌گوید تیمش کمترین بودجه لیگ برتر را در اختیار داشته و با شرایط موجود تیم آبرومندی در لیگ برتر بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم پیکان در آستانه دیدار با مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌هایی را انجام داد. مشروح صحبت‌های حسینی را در ادامه می‌خوانید:


**امیدوارم دیگر شاهد فجایعی مثل آبادان نباشیم
خدمت مردم خوب خوزستان مجدداً تسلیت می‌گویم و امیدوارم دیگر شاهد چنین فجایعی نباشیم. 
**فصل سختی را سپری کردیم
فصل سختی را گذراندیم و خیلی امید داریم تا با کسب نتیجه‌ای خوب مقابل مس، این فصل دشوار را با نتیجه‌ای خوب به پایان برسانیم.
**امیدوارم بازیکنان درک کنند که باید لیگ را خوب تمام کنیم
چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم؛ مس تیم خوبی است و در جدول رتبه‌ای بالاتر از ما دارد. این تیم شرایط خوبی داشته و تلاش کردیم حریف را به خوبی بررسی کنیم. امیدوارم بازیکنان ما با انگیزه خوبی در این مسابقه ظاهر شوند و به این درک رسیده باشند که باید لیگ را خوب تمام کنیم. در بازی‌هایی که رده‌بندی حساسیتی ندارد، انگیزه دادن یک دغدغه است.
**کمترین بودجه لیگ برتر را داشتیم
تیم ما از لحاظ بودجه، پایین‌ترین تیم لیگ بود و با توجه به جوانگرایی زیادی که انجام شد، بازیکنان ما بازی‌های خوبی ارائه کردند. در برخی دیدارها می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم، اما در بیشتر دیدارها بازی‌های پایاپای و قدرتمندی ارائه کردیم. حق‌مان این بود که نتایج بهتری بگیریم.
**امیدواریم طلسم ورزشگاه پاس را بشکنیم
تلاش خود را می‌کنیم و امیدواریم این طلسم را بشکنیم. بازی در این ورزشگاه تأثیر منفی روی ما نداشته است. 
**در دیدارهای خانگی شکار شده‌ایم!
تیم ما معمولاً حریفان را شکار می‌کند، اما در دیدارهای خانگی خودمان شکار شدیم! بازی‌های خانگی برای ما سخت‌تر شده است و بیشتر به دنبال این بودیم که به رقبا ضربه بزنیم. کارمان در دیدارهای خانگی سخت‌تر بود.
**ادامه حضور در پیکان؟
خیر. هنوز قراردادی نبسته‌ایم.
**با شرایط موجود تیم آبرومندی را جمع کردیم
تیم ما فصل بدی را پشت سر نگذاشت. دروازه‌بان، کاپیتان و بهترین هافبک فصل گذشته پیکان از جمع ما جدا شده بود و بودجه بسیار پایینی داشتیم. تیم آبرومندی جمع کردیم و توانستیم جوانان خوبی معرفی کنیم.
**این جوانان سال آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن دارند
مقابل تیم‌های مجهزتر بازی‌های برابری ارائه کردیم و تیم جوان و سرپایی داریم. اگر سیاست باشگاه بر تقویت تیم باشد، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. این بازیکنان صاحب تجربه شده‌اند، اما باید سیاست باشگاه را ببینیم.
**هیچ وقت ندیده بودم یک باشگاه بهترین بازیکنش را نیم فصل بفروشد
وارد جزئیات نمی‌شوم. با این حال خودم یک عمر بازی و 12 سال مربیگری کرده‌ام. ندیده‌ام یک تیم بخواهد مؤثرترین مهره خود را به اسم درآمدزایی بفروشد. هیچ تیمی بازیکن خوب خود را به تیم دیگری نمی‌دهد، اما فولاد هزینه بالایی کرد و مؤثرترین بازیکن ما را به خدمت گرفت. این موضوع تمام شده است و نباید زیاد به آن بپردازیم. تیم در نیم‌فصل باید به دنبال تقویت باشد، نه درآمدزایی. این هم از شانس من بوده است!
**پیشنهاد از تیم های دیگر؟
خیر. تمام تمرکز ما روی این بازی بوده است.
**اول از همه باید بدانیم رییس فدراسیون کیست
وظیفه من نیست در این باره صحبت کنم. علاقه‌مندان به فوتبال در این باره صحبت می‌کنند، اما همه متخصصان نگران هستند و انتظار برنامه بهتری دارند. اولین کار تیم ملی این است که بدانیم رئیس فدراسیون ما کیست و نمی‌دانم چرا زودتر به این مسئله رسیدگی نمی‌کنند. با توجه به شرایط کشور و تحریم‌ها، باید رئیسی قوی همراه با هیئت‌ رئیسه‌ای قدرتمند انتخاب شود تا این کار سخت را انجام بدهند.

نظر شما