شناسهٔ خبر: 54310004 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آبفا خوزستان همه امکانات خود برای کمک به آواربرداری ساختمان متروپل آبادان بسیج کرد

آبادان - ایرنا-  مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: این شرکت از ابتدای وقوع حادثه ساختمان متروپل آبادان، در کنار ارایه خدمات به مردم خوزستان، همه امکانات خود را از قبیل ماشین آلات سنگین و گروه‌های حوادث آب و فاضلاب برای کمک به آواربرداری بسیج کرده و آماده هر نوع همکاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی آبفا خوزستان محمد رضا کرمی نژاد روز یکشنبه در بازدید میدانی از محل حادثه ساختمان متروپل آبادان بیان کرد: ادارات آبفا آبادان و خرمشهر در آماده باش کامل بسر می‌برند و گروه‌های نوبتی به صورت شبانه روزی امکانات لازم را در اختیار فرمانده میدان قرار داده و تاکید شده برای کمک نباید از هیچ تلاشی دریغ کنند.

مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: پیکورسنگین، بیل مکانیکی، تانکر ۱۵ هزار لیتری و انواع الکتروپمپ تحویل فرمانده میدان در شهرستان آبادان شده است تا برای آواربرداری از آن استفاده شود. گروه‌های عملیاتی آب و فاضلاب نیز برای تخلیه آب‌های سطحی و حوادث در محل حادثه حضور مستمر دارند و عملیات به صورت دایم انجام می‌شود.

آبفا خوزستان همه امکانات خود برای کمک به آواربرداری ساختمان متروپل آبادان بسیج کرد

از زمان ریزش بخشی از ساختمان متروپل آبادان در روز دوشنبه گذشته تاکنون، ماموران امدادی با تمام تجهیزات در حال جست‌وجو و آواربرداری هستند.

تاکنون جسد ۲۹ جسد از زیر آوار این ساختمان که در مرکز شهر آبادان واقع است خارج شده است.

آبرسانی به ۲ هزار و ۶۱۲ روستای خوزستان 

کرمی نزاد ادامه داد: آبرسانی به مناطق روستایی خوزستان که دچار بحران کم آبی هستند در حال انجام است، چرا که دولت مردمی عزم راسخ خود را برای حل مشکلات خوزستان به ویژه در بخش آب فاضلاب و آبرسانی روستاها جزم کرده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون آبرسانی به ۱۶۰ روستا در مناطق مختلف خوزستان به پایان رسیده است و این در حالی است که پارسال نیز یک هزار و ۱۰۱ روستای خوزستان آبدار شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ادامه داد: با همکاری دولت، و مساعدت وزیر نیرو یکی برنامه‌های شرکت آبفا خوزستان آبرسانی به ۲ هزار و ۶۱۲ روستا است که پیش بینی می‌شود تا سال آینده اجرای آنها به پایان برسد.

وی گفت: تلاش ما این است تا پایان امسال روستای بدون آب در خوزستان وجود نداشته باشد.

نظر شما