شناسهٔ خبر: 54309678 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده فولاد سپاهان 8 خرداد 1401

صاحب‌خبر -

دو تیم سپاهان و فولاد خوزستان امشب از ساعت ۲۰ در خوزستان به مصاف هم می‌روند. پخش زنده فولاد سپاهان 8 خرداد 1401 را با ما ببینید.

فولا و سپاهان امروز و از ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده بازی فولاد و سپاهان 8 خرداد 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده فولاد سپاهان 8 خرداد 1401

سپاهان رده دومی و ۵۵ امتیازی با یک بازی بیش از پرسپولیس، این روزها امیدوار به کسب رتبه دوم در پایان لیگ جاری است. سپاهانی‌ها در ۵ بازی اخر خود ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست ثبت کرده‌اند که از این میان یک پیروزی ۲ بر ۱ بر پرسپولیس نیز به چشم می‌خورد.

فولاد رده چهارمی و ۴۵ امتیازی هم که هم امتیاز با گل گهر سیرجان است طبیعتا دوست ندارد رده چهارم را به شاگردان قلعه‌نویی واگذار کند. فولاد در ۵ بازی اخر خود ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست کسب کرده است.

نکته مهم درباره تقابل‌های دو تیم اینکه در ۵ تقابل آخر سپاهان دوبار پیروز شده و دو بازی به تساوی انجامیده است. یکبار هم فولاد در ضربات پنالتی و در جام حذفی از سد سپاهان گذشته است. برای تماشای پخش زنده بازی فولاد و سپاهان 8 خرداد 1401 در ساعت شروع بازی از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال فولاد و سپاهان 8 خرداد 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال فولاد خوزستان سپاهان 8 خرداد 1401

انتهای پیام

نظر شما