شناسهٔ خبر: 54308319 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری ۷۰ درصد یادواره‌های کنگره شهدای لرستان

معاون سیاسی استانداری لرستان گفت: کنگره شهدای لرستان پایان سال جاری و یا اوائل سال آینده برگزار خواهد شد، ضمن اینکه تاکنون ۷۰ درصد یادواره‌ها در این بخش برگزار شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهرام ستاری ظهر امروز  در حاشیه نخستین یادواره شهدای دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز یادواره ۳۳ شهید دانشجومعلم استان برگزار و از خانواده این شهیدان عزیز تجلیل و قدردانی شد.

وی خاطرنشان کرد: زندگی و شیوه راه شهدا، تضمین‌کننده آینده راه کشور و جوانان ایران اسلامی است، بنابراین امروز افتخار ما این بوده که در پرتو خون شهدا زندگی می‌کنیم.

معاون سیاسی استانداری لرستان با بیان اینکه آزادگی و آزاد زیستن را از خون شهدا داریم، افزود: ملت ایران نیز قدردان خانواده شهدا است و آرزومندیم پاسدار خون و حریم این عزیزان باشیم.

ستاری بیان داشت: استکبار برای اینکه چراغ انقلاب را خاموش کند، از هر حرکتی دریغ نخواهد کرد، از جنگ اقتصادی به جنگ سیاسی و از جنگ فتنه و نفوذ به جنگ فرهنگی روی آورد و امروز به دنبال این است که نسل آینده انقلاب را از ارزش‌های دینی تهی کند.

وی بر ترویج فرهنگ شهدا و انتقال آن به نسل‌های آینده تاکید و تحقق این مهم را یکی از عوامل خنثی کننده توطئه‌های دشمن عنوان کرد.

معاون سیاسی استانداری لرستان ادامه داد: کنگره شهدای لرستان پایان سال جاری و یا اوائل سال آینده برگزار خواهد شد، و در این زمینه یادواره‌های مختلف از جمله فشری، موضوعی، شهری، محلی و شهرستانی برگزار و یا در حال برگزاری است، ضمن اینکه تاکنون ۷۰ درصد یادواره‌ها در این بخش برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما