شناسهٔ خبر: 54308318 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

عطاء الهی خبر داد؛

آغاز به کار شورای حل اختلاف ویژه امور مدیریت شهری کرج

مدیر کل حقوقی و امور پیمان‌های شهرداری کرج گفت: شورای حل اختلاف ویژه امور مدیریت شهری کرج از کارشناسان متخصص به امور شهری تشکیل شده که قرار است راجب پرونده‌های شهرداری تصمیم گیری و فرایند مصالحه طرفین دعوی را تسهیل کند.

صاحب‌خبر -

مهدی عطاءالهی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به افتتاح «شورای حل اختلاف ویژه امور مدیریت شهری کرج با شرح وظیفه پنجگانه» اظهار کرد: این اقدام در راستای عمل به منویات رییس قوه قضاییه در دیدار با مدیران شهری تهران مبنی بر تشکیل شعبه حل اختلاف ویژه امور شهری صورت گرفته است.

وی توضیح داد: در راستای اجرای پیشنهاد رئیس قوه قضائیه، از سوی دادگستری کل استان البرز هم پیشنهاد مشابهی به شهردار و رئیس شورای اسلامی کرج مبنی ارائه شد.

وی توضیح داد: این پیشنهاد در کمتر از ۴۸ ساعت اجرایی شد و بر این اساس عصر دیروز (هفتم خردادماه) شاهد افتتاح شعبه شورای حل اختلاف ویژه امور مدیریت شهری با حضور رییس کل دادگستری البرز، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج بودیم.

این مسئول اضافه کرد: بنا است در این شعبه دعاوی مطروحه له یا علیه شهرداری به صورت ویژه بررسی و پیگیری شود.

عطاء الهی ادامه داد: شورای حل اختلاف ویژه امور مدیریت شهری کرج از کارشناسان متخصص به امور شهری تشکیل شده که قرار است راجب پرونده های شهرداری تصمیم گیری و فرایند مصالحه طرفین دعوی را تسهیل کند.

نظر شما