شناسهٔ خبر: 54308194 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

از ابتدای امسال

تعطیلی چهارمین مرکز غیر مجاز زیبایی در شیراز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با تاکید بر برخورد قاطع با مراکز زیبایی غیر مجاز در فارس، از تعطیلی چهارمین مرکز ارایه دهنده خدمات غیر مجاز در شیراز از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

صاحب‌خبر - شیرازه

وی اضافه کرد: در سال گذشته نیز ۶۹ مرکز غیر مجاز در شیراز به دلیل دخالت در امور پزشکی و تهدید سلامت عمومی تعطیل و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

شریفی با اشاره به تعطیلی چهارمین مرکز غیر مجاز از ابتدای سال جاری تاکنون، توضیح داد: در این مرکز غیرمجاز در یک منزل مسکونی واقع در شهر شیراز، بدون اخذ مجوز‌های قانونی لازم، خدمات تخصصی زیبایی ارائه می‌شد که از ادامه فعالیت فرد متخلف جلوگیری شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: دستگاه لیزر، دستگاه سانترفیوژ، ژل، بوتاکس و تجهیزات مصرفی پزشکی را از جمله مواردی است که در بازدید از این منزل مسکونی کشف و ضبط شده است.

این مقام مسئول در دانشگاه با تاکید بر عوارض جبران‌ناپذیر انجام مداخلات زیبایی در مراکز غیرمجاز، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در ارایه خدمات درمانی، با تلفن ۱۸۱۹ مرکز پایش و مراقبت‌های درمانی و یا سامانه تلفنی ۱۹۰ تماس بگیرند.

به گفته دکتر شریفی مراکز مجاز ارایه دهنده خدمات زیبایی باید دارای پروانه فعالیت، مجوز قانونی لازم و تابلو معتبر باشند

انتهای پیام/ف

نظر شما