شناسهٔ خبر: 54307759 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد:

برگزاری مراسم استانی بزرگداشت ارتحال امام (ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام ذوالنور

حجت الاسلام اشجری مراسم استانی سی و سومین سالگرد بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام ذوالنور، نماینده مردم شهرستان قم در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «مجتبی اشجری» امروز(یک‌شنبه، ۸ خرداد) در دومین نشست استانی ستاد بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)که با حضور آیت‌الله «فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان و «عباسی» استاندار گیلان برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) شخصیتی ممتاز و الهی بود که قدرت خداوند در وجود ایشان متجلی شد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه شخصیت والا و برجسته بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با هیچ یک از رهبران سیاسی دنیا قابل قیاس نیست، تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) همچون خورشیدی در تاریخ ایران می‌درخشد.


وی رمز محبوبیت و موفقیت معمار کبیر انقلاب اسلامی را اخلاص و اتصال به خداوند دانست و بیان کرد: امام خمینی(ره) به منبع لایزال قدرت الهی متصل بود که توانست انقلاب اسلامی شکوهمند ایران را به پیروزی برساند و دین مبین اسلام را احیا کند.


اشجری یوم‌الله ۱۴ خرداد را روز ابراز عشق و ارادت مردم به امام راحل(ره) و بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: حضور ۱۰ میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع پیکر پاک امام خمینی(ره)، عمق عشق و ارادت امت به امام را به منصه ظهور جهانیان رساند.


وی با اشاره به نقش آفرینی به‌موقع و تحسین‌برانگیز مجلس خبرگان رهبری در انتخاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به عنوان جانشین معمار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این اقدام تاریخی و هوشمندانه مجلس خبرگان رهبری، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرد و دشمنان و فرصت‌طلبان داخلی و خارجی را ناامید ساخت.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم استانی سی و سومین سالگرد بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در شهر رشت خبر داد و افزود: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین « ذوالنور»  نماینده مردم شهرستان قم در مجلس شورای اسلامی، ساعت 10 صبح روز شنبه( 14 خرداد) در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه قیام خونین یوم‌الله پانزدهم خرداد، عشق مردم ایران به اسلام و ولایت را به استکبار جهانی گوشزد کرد، گفت: این روز بزرگ و تاریخی مبدا نهضت اسلامی و مقدمه پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.


اشجری از برگزاري مراسم استانی بزرگداشت قيام خونين يوم‌الله پانزدهم خرداد در شهر رودبار خبر داد و افزود: این مراسم با سخنرانی آیت‌الله دکتر رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، ساعت 10 صبح روز یکشنبه 15 خرداد در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار می‌شود.


وی شهید حجت‌الاسلام سیدیونس رودباری را افتخار مردم گیلان و سند پیشتازی گیلانیان غیور در مبارزات انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: شهید رودباری مورد لطف و تایید حضرت امام خمینی(ره) بود که پس از زخمی‌شدن در یورش رژیم ستم‌شاهی پهلوی به مدرسه فیضیه قم در دوم فروردین سال ۱۳۴۲، به شهادت رسید.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به همراهی شهید جانباز آیت‌الله احسانبخش با معمار کبیر انقلاب اسلامی در مراحل مختلف نهضت اسلامی ایران، بیان کرد: خاطرات و اقدامات خالصانه این مبارز نستوه در دوران قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی فراموش شدنی نیست.


وی از برگزاری ۱۲۲ ویژه‌برنامه به‌مناسبت بزرگداشت ایام‌الله ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری ويژه‌برنامه‌های متعدد در مساجد و بقاع متبركه، تولید و پخش برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، برگزاری همايش‌ها و نشست‌های تخصصی، برگزاری محافل قرآنی، تولید و انتشار فيلم‌كوتاه، نماهنگ، پوستر، عكس‌نوشته، موشن‌گرافي، اينفوگرافی و...، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی، اجرای گروه سرود، اهدای كمکهای مومنانه در قالب طرح مواسات، اجرای گرافيك محيطی و نقاشی ديواری و همچنین فضاآرايی و تبليغات محيطی بخشی از این برنامه‌ها خواهد بود.

پایان پیام/84

نظر شما