شناسهٔ خبر: 54307424 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جانشین بسیج مستضعفین:

انقلاب اسلامی هیمنه نظام استکبار را در هم شکسته است

اراک - ایرنا - جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی با وجود دانشمندان و متفکران علمی و فناوری، هیمنه نظام استکبار را در هم شکسته است.

صاحب‌خبر -

سرتیپ پاسدار سید «قاسم قریشی» روز یکشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان شازند، افزود: ایران اسلامی پیشرفت و توسعه در حوزه های مختلف علمی را مرهون تفکر ناب حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی است.

وی عزت و آزادگی یک ملت را برخواسته از اراده و روحیه خواستن و توانستن دانست و ادامه داد: پیشرفت های امروز کشور در بخش های مختلف علمی، صنایع نظامی و پزشکی ناشی از همان اراده خواستن بوده و این مثابه همان روحیه مقاومت در آزادسازی خرمشهر است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین یاد آور شد: برخی از روشنفکران و محافل به دنبال القای صرف یک اختلاف بین ۲ کشور بودند در صورتی که جنگ تحمیلی و دفاع مقدس یک جنگ عادی نبود و دنیای استکبار با تمام توان از رژیم بعث عراق پشتیبانی کرد.

سردار قریشی گفت: در ادوار مختلف استکبار و نظام سلطه با شیوه های مختلف شامل جنگ‌های گسترده با بهانه‌های مختلف نظیر مقابله با تروریسم جان انسان‌های بی گناه را گرفتند و یا سرمایه‌های آنان را به غارت بردند که این شیوه مرسوم نظام سرمایه داری و ماهیت سلطه جویانه آنان است.

وی با بیان اینکه دوره قبل از انقلاب اسلامی سلطه بر کشور ما به شکل سلطه غیر مستقیم بود، افزود: آمریکایی ها به همراه سایر ایادی خود با روی کار آوردن رژیم پهلوی توانستند در تمامی امور از کوچک تا بزرگ کشور مسلط شوند که این نشان از اوج وابستگی به نظام سلطه بود.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما