شناسهٔ خبر: 54307220 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

تبیین ارزشها وانقلابی گری،رویکردگزینش درانتخاب معلمان

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی،گفت:تبیین ارزش ها،صیانت ازآرمان ها،ارتقای جایگاه نظام تعلیم وتربیت ومعلم،مهمترین هدف و رویکردهسته گزینش،برای گزینشِ انسان هایی مومن،متعهد،انقلابی وتوانمنددرتحقق تمدن نوین اسلامی وتربیت نسل آینده سازانقلاب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، سید علیرضا موسوی نژاد، پیش ازظهر امروز، در جمع اعضای هسته گزینش و گزینشگران آموزش و پرورش استان،از  فرهنگ، اقتصاد و امنیت به عنوان سه ضلع قدرت یادکرد و ابراز داشت: یکی از ارکان رشد فرهنگی ارتقای جایگاه آموزش و پرورش در جامعه و لازمه تحقق این مهم درست عمل کردن گزینشگران است.

وی، مصاحبه گران را پیشانی گزینش، در آموزش و پرورش دانست و اظهار کرد: جهاد در عرصه گزینش و ادای تکلیف در این بخش از نظام تعلیم و تربیت، بیش از هر بخش دیگری نیازمند تحقیق، تفحص دقیق، موشکافانه با حفظ کرامت و شأنیت افراد با پیش شرط‌های بسیار مهم است؛ و کم توجهی به هر یک از این شاخص ها آسیب های جدی به نحوه خدمات دهی به آینده سازان انقلاب وارد می نماید.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی،اضافه کرد:بهبودمعیارهاو روزآمدی روش های گزینشِ منابعِ انسانی،درکنارپرهیز از تنگ‌ نظری ها و نگرش های سلیقه‌ای و غیرحرفه‌ای، به جذب نیرویِ انسانیِ انقلابیِ توانمند،متعهدوشایسته درآموزش وپرورش بهارستان علم وادب می انجامد.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی، با بیان این مطلب که جلب اعتماد اولیاء زمینه ساز افزایش مشارکت و تحکیم روابط بین ارکان نظام تعلیم و تربیت می شود،عنوان کرد:گزینشگران عرصه تعلیم و تربیت در راستای ادای تکلیف، انجام وظیفه را سرلوحه خود قرار داده و در گزینش افراد، فقط برای کسب رضایت الهی و ارتقاء جایگاه این نظام مقدس تلاش می کنند.

نظر شما