شناسهٔ خبر: 54307182 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان خبر داد:

دستگیری ۲ نفر از متهمین در ارتباط با فوت خانم ۳۵ ساله سنندجی

فرانک کیانپور

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان از دستگیری ۲ نفر از متهمین در ارتباط با افتادن پیکر بی جان خانم ۳۵ ساله سنندجی در ابتدای مسیر جاده سنندج به کامیاران خبر داد.

صاحب‌خبر -

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: به محض وصول گزارش از مرجع انتظامی در خصوص فوت خانم سنندجی در ابتدای مسیر جاده سنندج به کامیاران در مورخ ۶ خردادماه سال جاری، از همان دقایق اولیه وقوع جرم، بازپرس ویژه دادسرای سنندج ضمن ورود به صحنه جرم دستورات لازم را صادر کرد.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش مجدانه مامورین پلیس آگاهی سنندج و در معیت بازپرس تا پاسی از شب و ساعتی بعد از وقوع این اتفاق، متهمین با دستور قضایی بازداشت و جهت انجام تحقیقات بیشتر درباره علل و انگیزه این جنایت و تکمیل مستندات تحویل پلیس آگاهی استان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان تاکید کرد: بعد از تکمیل تحقیقات، رای این متهمین صادر می شود و به نحو مقتضی به افکار عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.

محمد جباری، همچنین در خصوص خبری که هفته گذشته (۴ خردادماه سال جاری) در فضای مجازی مبنی بر آدم ربایی یک دختر ۱۷ ساله سنندجی منتشر شده بوده، اظهار کرد: حسب بررسی به عمل آمده توسط دستگاه قضایی استان و ماحصل تحقیقات انجام شده موضوع آدم ربایی منتفی بوده و صحت ندارد و این خانم به علت مشکلات روحی و روانی دست به خودکشی زده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: این دختر ۱۷ساله از پنجره خانه پدری خود را به پایین پرت کرده است و بعد از اعزام فرد مذکور به بیمارستان، وی تحت درمان قرار گرفته و هم اکنون حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

جباری افزود: در این خصوص با توجه به اینکه هیچ گونه آدم ربایی در میان نبوده است، موضوع وصف مجرمانه نداشته و هیچ فردی شکایتی به دادگستری ارائه نکرده است.

وی اضافه کرد: انتظار دستگاه قضایی از مردم شریف و فرهنگی استان کردستان این است که به شایعات توجهی نداشته باشند و صرفا هرگونه اطلاع رسانی در این موارد را از منابع مشخص و موثق پیگیری کنند.

دادستان مرکز استان در پایان تصریح کرد: تامین امنیت اجتماعی و روانی مردم استان خط قرمز دستگاه قضایی است و با افرادی که مخل نظم و امنیت عمومی، اجتماعی و روانی مردم هستند با قاطعیت و بدون هیچ گونه مماشاتی برخورد خواهد شد.

 انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما