شناسهٔ خبر: 54307166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگیری قاتل جوان 23 ساله ایرانشهری پس از 9 روز فرار

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر عامل قتل جوان 23 ساله ایرانشهری پس از 9 روز فرار دستگیر شد .

صاحب‌خبر -

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در بیست و نهم اردیبهشت ماه سال جاری طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل مردی جوان در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر، تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان در صحنه جرم حاضر و جسد جوانی ۲۳ ساله را که بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود در محل روئیت و تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری عامل این جنایت آغاز کردند.

وی گفت: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل حادثه، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به متواری بودن قاتل به شهرستان‌های اطراف ایرانشهر، تلاش گسترده پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه اطلاعاتی در خصوص محل اختفاء وی در یکی از روستاهای شهرستان بدست آمد.

طاهری عنوان کرد: بلافاصله تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی ایرانشهر به محل اختفاء متهم اعزام و در عملیاتی ضربتی او را پس از ۹ روز فرار دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی انجام گرفته، انگیزه خود از ارتکاب این جنایت را اختلافات قبلی با مقتول اعلام کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی اعلام کرد: در بررسی نزاع‌های خیابانی در کنار تلاش برای حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و حذف یا کاهش عوامل به وجود آوردنده این نزاع‌ها، آموزش مهارت کنترل خشم جایگاه بسیار مهم و ویژه‌ای دارد لذا متولیان فرهنگ عمومی جامعه و خانواده‌ها باید در این زمینه فعالیت جدی تری داشته باشند تا شاهد این گونه حوادث تلخ در سطح جامعه نباشیم.

انتهای پیام/۳۱۳۹/س

نظر شما