شناسهٔ خبر: 54307045 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سود ۱۵ میلیون پوندی چلسی از قهرمانی رئال‌مادرید

تهران- ایرنا- اخبار حاکی از پرداخت ۱۵ میلیون پوند از سوی رئال‌مادرید به چلسی بعد از فتح لیگ قهرمانان اروپا دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رئال‌مادرید در شبی که فرصت های گلزنی زیادی روی دروازه لیورپول نداشت، با گل وینیسیوس جونیور در نیمه دوم برابر این تیم به برتری دست یافته و برای چهاردهمین بار لیگ قهرمانان را از آن خود کرد. ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید مانند اغلب مسابقات این فصل فرصتی برای درخشش در زمین پیدا نکرده و نتوانست در قهرمانی دراماتیک تیمش نقش آفرینی کند.

به‌نظر می رسد بندی در قرارداد انتقال ادن هازارد از چلسی به رئال‌مادرید وجود دارد که باشگاه اسپانیایی را مجبور به پرداخت ۱۵ میلیون دیگر برای این خرید ناموفق می‌کند. ادن هازارد در تابستان سال ۲۰۱۹ و به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو راهی برنابئو شد، اما شرایط در سه فصل اخیر برای این ستاره بلژیکی به بدترین شکل ممکن پیش رفته و او اغلب بازی های رئال مادرید را از روی سکوها تماشا کرده است.

سود ۱۵ میلیون پوندی چلسی از قهرمانی رئال‌مادرید

مصدومیت‌های متوالی باعث دوری متوالی ادن هازارد از میادین شده و حالا رئال‌مادرید باید ۱۵ میلیون پوند دیگر نیز برای این انتقال به چلسی پرداخت کند. البته با منتفی شدن انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید، کارلو آنچلوتی و هواداران این تیم امیدوارند فصل بعد بالاخره ادن هازارد به روزهای اوج خود بازگشته و بتواند در ترکیب این تیم نقش آفرینی کند. ستاره ای که هنوز و بعد از گذشت سه فصل، حتی یک دقیقه هم فرصت بازی کردن در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا را پیدا نکرده و تمامی این مسابقات را به علت مصدومیت از دست داده است. پس شاید تنها تلخی شب شیرین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، از دست رفتن ۱۵ میلیون پوند برای فلورنتینو پرز باشد.

نظر شما