شناسهٔ خبر: 54306838 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هفته پرالتهاب صدرنشینان فوتبال بانوان کشور

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور مسابقات مهم و حساسی را به همراه دارد، جایی که خاتون بم برای مسجل شدن قهرمانی ذوب‌آهنی را پیش‌رو دارد که برای بقا در رده چهارم با تمام توان خواهد جنگید و سپاهان برای نورکمرنگی که برای نایب قهرمانی دارد به دنبال پیروزی و لغزش شهرداری سیرجان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال زنان باشگاه‌های کشور فردا ( دوشنبه ۹ خردادماه) از ساعت ۱۸:۰۰ با انجام پنج دیدار در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد.

در ورزشگاه صفائیه مبارکه تیم رده سومی فولاد مبارکه سپاهان میزبان تیم پالایش گاز‌ایلام است تیمی که در رده هشتم قراردارد. شاگردان بیان محمودی که هفته گذشته با برگزاری بازی خود در مقابل خاتون بم در ورزشگاه نقش جهان می‌خواستند از تمام امتیاز خود برای پیروزی در این بازی استفاده کنند تاامیدشان را برای رسیدن به صدر جدول پررنگ کنند با بازی بد و سردرگمی که داشتند فرصت را در اختیار بازیکنان هماهنگ و فرصت طلب خاتون بم قراردادند، تا آن‌ها هم با استفاده از تک تک فرصت‌ها به برتری ۳ برصفر برسند، نتیجه‌ای که شاید خود آن‌ها هم کمی آن را باور نداشتند.

اما در بم و در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته، تیم خاتون بم با روحیه و آماده برای برگزاری جشن قهرمانی در خانه میزبان ذوب‌آهن است، بمی‌ها در صورت پیروزی قهرمانی خود را یک هفته مانده به پایان لیگ جشن خواهند گرفت و ذوبی‌ها جایگاه چهارمی خود را ممکن است از دست بدهند، بازی ذوب آهن مقابل خاتون بم به دلیل هم امتیاز بودن هیئت البرز و ذوب‌آهن از اهمیت زیادی برخوردار است، دو تیمی که با ۳۶ امتیاز و تنها بر اساس تفاضل گل رده‌های چهارم و پنجم را در اختیار دارند.

ذوب‌آهن هفته گذشته در بازی که شاید کمتر کسی شانس به امتیاز گرفتن آنها در خانه سیرجانی‌ها می‌دادند موفق شدند در بازی سختی که داشتند بازی را به تساوی بکشانند.

برنامه کامل هفته بیست ویکم:

دوشنبه 9 خرداد ماه ساعت 18 

فولادمبارکه سپاهان – پالایش گاز ایلام

 خاتون بم – ذوب اهن اصفهان

ملی پوشان شهرکرد – کیان نیشابور

همیاری آذربایجان غربی – نماینده البرز 

زارع باتری سنندج – شهرداری سیرجان

در پایان هفته بیستم تیمهای خاتون بم، شهرداری سیرجان، فولادمبارکه سپاهان، ذوب آهن اصفهان و نماینده البرز رده های اول تا چهارم جدول را به خود اختصاص داده اند. 

در جدول گلزنان نیززهرا قنبری با 38 گل از تیم خاتون بم در صدر قرار دارد، هاجر دباغی مهاجم سپاهان با 31 گل در رده دوم و افسانه چترنور با 29 گل در رده سوم قرار دارد.

انتهای پیام

نظر شما