شناسهٔ خبر: 54306829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیر امور برق بروجرد:

۲۱۰۰ کنتور هوشمند در بروجرد نصب شد

خسروی گفت: ۲۱۰۰ کنتور هوشمند قرائت از راه دور در بروجرد نصب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: یکی از راه‌های مدیریت انرژی، نصب کنتور هوشمند قرائت از راه دور است که در این کنتورها به محض استفاده بیش از اندازه، برق قطع می شود که تلاش شده تا نصب این کنتورها با اولویت بخش کشاورزی و صنعتی انجام شود.

وی افزود: تاکنون در بروجرد هزار و ۲۰۰ کنتور صنعتی، ۵۰۰ کنتور کشاورزی و ۴۰۰ کنتور برای مشترکین خانگی و تجاری نصب شده است که قرائت این کنتورها از راه دور و هوشمند است و به جای اینکه در صورت افزایش مصرف، برق منطقه ای قطع شود فقط برق مشترک پرمصرف قطع می شود.

مدیر امور برق بروجرد با اشاره به ضرورت مصرف بهینه برق، تصریح کرد: خوشبختانه شرایط هم اکنون رضایت بخش است به طوری که سال گذشته از ۲۰ اردیبهشت‌ماه خاموشی آغاز شد ولی هم اکنون میزان مصرف مناسب است که در راستای استفاده درست و صرفه جویی در مصرف برق، برنامه تشویقی لحاظ شده است.

خسروی بیان کرد: در این برنامه با توجه به اینکه الگوی مصرف ۲۰۰ کیلو وات ساعت است، اگر مشترکی از خرداد تا شهریور نسبت به سال گذشته کاهش مصرف داشته باشد جایزه دریافت می کند به طوری که سال گذشته دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به واحدهای صنعتی و کشاورزی که در راستای مدیریت مصرف برق همکاری داشتند، پرداخت شد.

وی با اشاره به ضرورت کاهش مصرف برق در دستگاه هایی دولتی، گفت: همه این دستگاه ها موظف هستند مصرف برق را نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کاهش دهند.

 

انتهای پیام/

نظر شما