شناسهٔ خبر: 54306620 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یک کشته در حادثه رانندگی/قاچاق مواد خوراکی آبزیان

مهم ترین حوادث قزوین امروز یکشنبه هشتم خرداد ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید .

صاحب‌خبر -

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه اپتیما در محور کرج به قزوین نرسیده به عوارضی شماره یک راننده خودرو به دلیل شدت صدمات وارده در صحنه تصادف جان باخت.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه علت حادثه در حال بررسی است از رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

توقیف محموله چوب قاچاق در آوج

سرهنگ علی زرینی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران یگان امداد شهرستان آوج حین گشت زنی در محور آوج-آبگرم به یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل چوب جنگلی، مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

در بازرسی از آن ۲ هزار ۵۰ کیلو گرم چوب جنگلی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۲۵ میلیون برآورد شده است.

کشف محموله البسه تاناکورای قاچاق در قزوین

سرهنگ حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: ماموران گشت این پلیس حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سمند مشکوک که با هماهنگی قضائی آن را توقیف کردند.

در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۰۰ کیلوگرم انواع لباس خارجی قاچاق تاناکورای فاقد مجوز کشف و یک نفر دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: این محموله از محورمهاباد به سمت تهران در حرکت بوده و ارزش تقریبی آن ۳۰۰ میلیون ریال است.

قاچاق مواد خوراکی آبزیان در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران انتظامی پاسگاه یحیی آباد شهرستان تاکستان، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران ۲ تن مواد خوراکی آبزیان که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

ارزش ریالی محوله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

نظر شما