شناسهٔ خبر: 54306504 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

مدل‌های جدید کابینت های گلاس سازا دیزاین

امروزه با توجه به مد و مد گرایی هر روزه مدل های جدیدی برای دکوراسیون داخلی منزل و کابینت های آشپزخانه طراحی می شود. کابینت های گلاس سفید طلایی توانسته در چند سال اخیر توانسته توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

صاحب‌خبر -

امروزه با توجه به مد و مد گرایی  هر روزه مدل های جدیدی برای دکوراسیون داخلی منزل و کابینت های آشپزخانه طراحی می شود. کابینت های گلاس سفید طلایی توانسته در چند سال اخیر توانسته توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کند. اکثر افراد تمایل دارند آشپزخانه خود را با کابینت های گلاس سفید طلایی تزئین کنند.

بعد از مدتی افراد ممکن است از رنگ های نقره ای خسته شوند که می توانند از ترکیب سفید و طلایی دو رنگی که پر استفاده و فوق العاده لاکچری هستند در دکوراسیون داخلی و کابینت های گلاس آشپزخانه خود استفاده کنند.

رنگ سفید و طلایی هارمونی جذاب و خاصی را برای فضای مورد نظر شما ایجاد می کند.

مدل‌های جدید کابینت های گلاس سازا دیزاین

     

در ادامه با کابینت های گلاس سفید طلایی بیشتر آشنا میشیم. تیم حرفه ای سازا دیزاین درصدد طراحی و اجرای بهترین  نمونه های  کابینت های گلاس هستند. اگر دنبال کابینت های گلاس هستید پیشنهاد میکنیم تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

علت انتخاب کابینت های گلاس برای آشپزخانه

دلایل زیادی وجود دارند که باعث شده است کابینت های گلاس  طرفداران زیادی داشته باشد. کابینت های گلاس ذاتا شیک است و میتواند با بیشتر رنگ ها و طرح های مختلف هماهنگ شود و فضای آشپزخانه را کاردبردی و در عین حال دلنشین کند.

رنگ سفید و طلایی اساسا دو رنگی هستند که خیلی با هم‌هماهنگ و تقریبا تکمیل کننده همدیگر هستند. این دو رنگ هم به تنهایی و هم با ترکیب کردن آنها اثری خارق العاده به جا می ماند.

مزایای کابینت های گلاس

اگر شما از یک کابینت ساز درباره یک طرح کابینت شیک و در عین حال ارزانتر نسبت به بقیه بپرسید بی شک کابینت ساز همیشه کابینت های گلاس را در گزینه های خود برای پیشنهاد به شما دارد. کابینت های گلاس با همه زیبایی و نمایی که دارد کاملا مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت است.

از ویژگی های منحر به فرد کابینت های گلاس تکراری نشدن است و در همه حال جذابیت خود را حفط کرده و همیشه می درخشد. بعضی کابینت ها در نگاه اول جذاب هستند اما بعد از مدتی تکراری و خسته کننده می شوند اما کابینت های گلاس اینگونه نیست.

رنگ اصلی در ترکیب کابینت های گلاس سفید و طلایی

در ترکیب کابینت های گلاس سفید و طلایی باید توجه داشته باشید که شما می خواهید کدام رنگ تم اصلی کابینت شما باشد برخی افراد علاقه دارند رنگ طلایی رنگ اصلی باشد ولی بیشتر افراد تمایل دارند رنگ سفید رنگی باشد که در این ترکیب سفید و طلایی غالب است. این موضوع کاملا به سلیقه شخصی و دکوراسیون خانه و آشپزخانه شما باز می گردد.

مدل‌های جدید کابینت های گلاس سازا دیزاین

دستگیره

دستگیره طلایی برای کابینت سفید، انتخاب بسیار خوبی است و باعث ایجاد ترکیبی زیبا و ظریف می شود که باید خیلی به آن توجه کرد. رنگ طلایی زمانی که به عنوان دستگیره روی های گلاس سفید استفاده می شود بسیار درخشان تر و دلرباتر به چشم می آید. طرح دستگیره هم می تواند فاکتور مهمی در زیبایی کابینت های گلاس باشد.طرح های کلاسیک و یا دستگیره های معمولی شیک می توانند یک انتخاب مناسب باشند.

کابینت های گلاس طلایی

 در اَشپزخانه های کوچک حجم زیاد استفاده از رنگ طلایی چندان جالب نیست و بهتر است  در ترکیب رنگ طلایی و سفید، از رنگ سفید  بیشترین استفاده را ببرید.

هرچه رنگ طلایی کمتر باشد جذابیت کابینت های گلاس در ترکیب رنگ سفید و طلایی بیشتر به نظر می رسد  و کمتر خسته کننده می شود.

مدل‌های جدید کابینت های گلاس سازا دیزاین

رنگ سفید

سفید نگی است که به صورت وفور در همه جا دیده می شود حتی در لباس پوشیدن افراد نیز می توان این رنگ را دید. رنگ سفید به آسانی با هر رنگ دیگری هماهنگ می شود. در صورت اینکه رنگ سفید را با رنگ طلایی در آشپزخانه خود داشته باشید برای انتخاب رنگ بقیه وسایل نیز نگرانی کمتری دارید. رنگ سفید هیچ وقت خسته کننده نمی شود و آزاردهنده نیست. سفید رنگی است که در طبیعت دیده می شود. به شما انرژی می بخشید و آرامش می دهد.

با سازا دیزاین به اَشپزخانه ایده آل خود دست پیدا کنید و از انتخاب خود پشیمان نشوید.

رنگ طلایی

رنگ طلایی در آرایش وسایل، آرایش خانم ها، آرایش لباس ها و… خیلی استفاده می شود از مزیت های رنگ طلایی می توان اینطور گفت که حتی با وجود استفاده خیلی کم از رنگ طلایی، خود را به خوبی و پر زرق و برق نمایان می کند. این قانون در کابینت های گلاس سفید طلایی نیز حکم فرماست.

در انتخاب کابینت آشپزخانه نباید به صورت جدا به آن پرداخت بلکه ملاک های دیگری مانند رنگ کف آشپزخانه، رنگ دیوار ها و حتی رنگ سقف و رنگ وسایل آشپزخانه برای انتخاب مناسب تر وجود دارند.

سازا دیزاین با بهره مندی از تجارب بالا در ساخت  و طراحی انواع کابینت های، های گلاس سفید و طلایی می تواند شما را به رویای آشپزخانه مدرن و شیک خود برساند.

نظر شما