شناسهٔ خبر: 54306501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چراغ برق شیراز از دسته دوم فوتبال کشور روشن می‌شود  

شیراز-ایرنا- مالک جدید تیم برق شیراز که به دنبال احیای این تیم فوتبال ۷۶ ساله است، پس از تغییر و تحولاتی که صورت گرفت در حال مذاکره برای خرید امتیاز یک تیم شهرستانی است تا با انتقال آن به شیراز، چراغ این باشگاه با قدمت را از مسابقات فوتبال دسته دوم کشور روشن کند.

صاحب‌خبر -

امین رضا آرام فر مالک جدید تیم برق شیراز روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در حال مذاکره با چند تیم شهرستانی که امتیاز دسته دوم فوتبال دارند، هستیم، تا پس از طی کردن مراحل قانونی زمینه انتقال آن به شیراز فراهم شود.

آرام فر اضافه کرد: انتقال امتیاز تیم ها باید از طریق کمیسیون ماده پنج  اداره کل ورزش و جوانان صورت گیرد تا مسیر قانونی طی شود.

وی تاکید کرد:  طبق ماده یک قرارد مورخ ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ تمام حقوق مادی و معنوی موسسه فرهنگی ورزشی برق شیراز اهم از امتیاز باشگاه برق ٰ شامل تیم امید،  نوجوانان، جوانان، بزرگسالان  فوتبال و فوتسال و کلیه منسوبین،امتیاز، برند تیم های زیر پوشش و  جام های قهرمانی متعلق به موسسه فرهنگی ورزشی برق شیراز از سوی مالک پیشین به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال واگذار شده است.

او گفت: موارد دیگر در این قرا داد وجود دارد که طرفین باید رعایت کنند.

داستان احیا تیم برق ۷۶ ساله 

به گزارش ایرنا   ۲۳ فروردین  ماه ۱۴۰۱  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در حاشیه بازدید از خبرگزاری ایرنا  با بیان اینکه تیم برق شیراز به مالک جدید واگذار شد، اعلام کرد: سرمایه‌گذار جدید این تیم مشخص و تیم برق به مدیریت جدید تحویل داده شده است.

اسماعیل محبی پور اضافه کرد:‌ در نشست هماهنگی علاوه بر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان  استان فارس، نماینده شرکت برق منطقه ای فارس هم حضور داشت از آنجا که نام این تیم برق است مقرر شد مسیری طی کنیم تا از پشتیبانی های مجموعه دولتی برق استفاده شود و ورزشگاه این باشگاه با همکاری شهرداری شیراز  دوباره احیا شود.

موج شادی  در دل هواداران برق 
با اعلام احیا شدن تیم برق شیراز موجی از شادی در دل هواداران این تیم ریشه دار به وجود آمد تا انها با واگذاری کارشناسی دقیق تر دوباره شاهد حضور تیم برق شیراز در سطح اول فوتبال کشور و حتی  شاهد حضور دوباره تیم محبوبشان در جام باشگاه های آسیا باشند.

زمان موعود فرا رسید 
روز پنجشنبه ۵ خرداد ماه در باشگاه برق شیراز شور و هیجانی بر پا شد و  با حضور پر شور پیشکسوتانٰ، مسئولان وزارت نیرو و برق منطقه ای فارس و معاون سیاسی ٰ‌امنیتی و اجتماعی استانداری فارس   با دیداری بین دو تیم پیشکسوتان برق و کارکنان شرکت برق منطقه ای فارس توپ این باشگاه قدیمی به چرخش در آمد و درهای ورزشگاه باز شد.

نظر شما