شناسهٔ خبر: 54306422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

جنگی در بازدید از مدارس روستایی منطقه نازلو:

نظام تعلیم و تربیت به دنبال تحقق عدالت آموزشی با رویکرد توجه ویژه به مناطق محروم است

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بازدید از مدارس منطقه نازلو، بر لزوم تسهیل فرآیند فعالیت خیرین مدرسه ساز در راستای همکاری بیش از پیش با دولت تاکید کرد و گفت: نظام تعلیم و تربیت به دنبال تحقق عدالت آموزشی با رویکرد توجه ویژه به مناطق محروم است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان با همراهی معاون مدیرکل نوسازی مدارس استان و رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نازلو از اداره آموزش و پرورش و مدارس منطقه نازلو بازدید کرد.

جواد جنگی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این بازدید با بیان اینکه بهبود وضعیت فضای آموزشی مناطق محروم از اولویت‌های دولت است؛ اظهار داشت: تسهیل فرآیند فعالیت خیرین مدرسه ساز در راستای مشارکت با دولت به عنوان یک راهبری مهم در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت به دنبال تحقق عدالت آموزشی با رویکرد توجه ویژه به مناطق محروم است؛ خاطر نشان کرد: مسؤلیت در نظام اسلامی بهترین فرصت برای خدمت گزاری است‌ و باید تلاش شود عدالت آموزشی در سراسر استان بویژه مناطق محروم محقق شود.

این مقام مسئول ادامه داد: معلمان در شرایط کرونایی به بهترین شکل ممکن، آموزش را بصورت مجازی و حضوری تداوم بخشیدند و امروز با حضور شدن مدارس به فعالیت مخلصانه خود ادامه می دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی از آموزشگاه فرزندان میهن روستای خالد آباد، دبستان تخریبی روستای باغستان، آموزشگاه شهید حسین پور و شهید سلیمانی روستای حیدرلوی بیگر منطقه نازلو بازدید و با عوامل اجرایی این مدارس گفتگو کرد.

گفتنی است ۷۶۰۰دانش آموز در ۸۴آموزشگاه منطقه نازلو مشغول تحصیل هستند.

نظر شما