شناسهٔ خبر: 54306408 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آیت‌الله علم‌الهدی: اهانت به دین قابل تحمل نیست

رئیس ستاد امر به معروف استان خراسان رضوی با بیان اینکه ما امروز در عرصه زندگی اجتماعی با ناملایماتی مواجه هستیم، گفت: ناملایمات و ناگواری‌ها در زندگی انسان قابل تحمل است اما اهانت به دین قابل تحمل نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی رئیس ستاد امر به معروف استان خراسان رضوی در اختتامیه سومین دوره جشنواره مفلحون استان خراسان رضوی که ظهر امروز در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد : آنچه خداوند به انسان در این دنیا عطا فرموده ابزار سازندگی یک حیات است لذا انسان در کنار خودسازی وظیفه دگر سازی را نیز دارد.

وی با بیان اینکه خودسازی و تهذیب نفس، نیاز انسان برای رشد و تکامل است، گفت: فریضه‌ امر به معروف و نهی از منکر دگر سازی است.

رئیس ستاد امر به معروف استان خراسان رضوی تاکید کرد: عنصر امر به معروف و نهی از منکر یک عنصر جهادی است و این مسئله، یک جهاد است.

علم‌الهدی عالی‌ترین ثمره امر به معروف و نهی از منکر را دگر سازی در جهت ساختن زندگی ابدی انسان برشمرد و افزود: با اجرای صحیح امر به معروف می‌توانیم مجموعه آسیب‌هایی که ما را تهدید می‌کند را دور کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه ما امروز در عرصه زندگی اجتماعی با ناملایماتی مواجه هستیم، تاکید کرد: ناملایمات و ناگواری‌ها در زندگی انسان قابل تحمل است اما اهانت به دین قابل تحمل نیست.

رئیس ستاد امر به معروف استان خراسان رضوی افزود: متظاهر به گناه در حال جنگ با خدا است، کسی که به وضوح گناه می‌کند، با دین و خدا در حال جنگ است.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۵۰ منتخب سومین جشنواره مفلحون استان خراسان رضوی تقدیر شد.

انتهای پیام/س

نظر شما