شناسهٔ خبر: 54306316 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

اینستاگرام مهدی طارمی بعد از انتشار خبر ازدواجش

چند روز اخیر در رسانه‌ها شایعاتی مربوط به ازدواج مهدی طارمی به گوش می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین، مهدی طارمی فوق‌ستاره ایرانی باشگاه پورتو پرتغال این روز‌ها حسابی زیر ذره‌بین است. او به دلیل درخشش بی‌نظیر در ترکیب تیم پرتغالی و زدن گل‌های حساس با پیراهن آبی و سفید پورتو مورد توجه قرار گرفت و موفق شد در همین فصل ۲ جام قهرمانی به دست بیاورد. او این روز‌ها به واسطه شایعه ازدواجش در یکی دو رسانه مورد توجه قرار گرفته است؛ توجهی که به نظر می‌رسد برای مخاطبان او تبدیل به یک سرگرمی جدید شده است.

این خبر در حالی منتشر شده که یکی دو رسانه پا را فراتر گذاشته و به ذکر جزئیاتی از همسر احتمالی مهدی طارمی هم پرداخته و نامزدش را بزرگ شده لندن و دختر یک تاجر توصیف کرده‌اند. همزمان عنوان شده حتی علامت «P» که این بازیکن هنگام خوشحالی پس از گل آن را به نمایش می‌گذارد، اشاره‌ای به اول اسم همسرش دارد. به هر روی این سرگرمی جدید برای هواداران مهدی طارمی با گفتن یک جمله از سوی او کمرنگ شده است؛ طارمی اخبار منتشر شده درباره خودش را تکذیب کرده و گفت و گوی کوتاهی که با ورزش سه داشته گفته مسائل مطرح شده صحت ندارد و اگر لازم شود در آینده در این خصوص شفاف سازی خواهد کرد.

واکنش مهدی طارمی به شایعه ازدواجش چیست؟ / اینستاگرام مهدی طارمی بعد از انتشار خبر ازدواجش

در حالی بازار شایعات درباره ازدواج مهدی طارمی داغ شده است. این فوتبالیست بدون توجه به حواشی استوری معناداری در اینستاگرام منتشر کرد. مهدی طارمی مهاجم گلزن تیم ملی و باشگاه پورتو پرتغال، نوشت: کسی می دونه اردوی تیم ملی از کی شروع می شود؟

در ادامه نیز او یک ویدیو درباره برنامه جدید عادل فردوسی پور که به تازگی آغاز شده است استوری کرد. به نظر میرسد اون میخواد به طرفدارانش بگوید که در حال و هوای فوتبال است نه ازدواج و تدارک مقدمات مراسم عروسی.

اینستاگرام مهدی طارمی بعد از انتشار خبر ازدواجش

اینستاگرام مهدی طارمی بعد از انتشار خبر ازدواجش

 

برچسب‌ها:

نظر شما