شناسهٔ خبر: 54305563 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

گره کور مذاکره بیرو با پرسپولیس؛ شروط جدید بازگشت را منتفی می‌کند؟

گلر ملی پوش سابق پرسپولیس در مذاکره با این باشگاه برای بازگشت به بن بست خورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا بیرانوند، گلر ملی پوش سابق تیم پرسپولیس که به دلیل داشتن فرصت بیشتر برای بازی در سال منتهی به جام جهانی 2022 قطر تصمیم به بازگشت به لیگ برتر ایران گرفته است، مذاکراتی با پرسپولیس برای بازگشت به این تیم داشته است ولی شرایط عجیبی که برای او تعیین شده است باعث شده این مذاکرات تا کنون به نتیجه نرسد و ممکن است حتی منجر به منتفی شدن این انتقال شود.

مسئولان باشگاه پرسپولیس شرایط عجیبی برای عقد قرارداد با بیرانوند تعیین کرده‌اند که از جمله آن می‌توان به حق فسخ یک طرفه قرارداد در صورت محرومیت برای 3 جلسه یا بیشتر در دیدارهای این تیم، حق فسخ یک طرفه قرارداد در صورت مصدومیت طولانی مدت و همچنین در صورت نارضایتی سرمربی تیم از عملکرد فنی وی اشاره کرد.

بیرانوند این شروط را نپذیرفته و حاضر به امضای قرارداد با پرسپولیس تهت چنین شرایطی نشده است و اگر باشگاه پرسپولیس از مواضعش در این خصوص عقب نشینی نکند احتمال دارد این انتقال به کل منتفی شده و هم پرسپولیس برای خط دروازه سراغ گزینه دیگری برود و هم بیرانوند به فکر تیم دیگری برای فصل آینده خودش باشد.

با توجه به مقبولیت و محبوبیت بیرانوند در پرسپولیس و سابقه خوبی که از خودش در این تیم بر جای گذاشته عدم جذب او می‌تواند موجب نارضایتی هواداران شود و باید دید برنامه دیگر پرسپولیس برای تقویت خط دروازه چیست.

نظر شما