شناسهٔ خبر: 54305466 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

درخشش دانشجویان علوم پزشکی کرمانشاه در جشنواره ملی قرآن و عترت

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سی و ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت توانستند با کسب سه مقام ملی در رشته‌های احکام، خوشنویسی و فیلم کوتاه در بین رقیبان خود بدرخشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین، رئیس مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با کسب سه رتبه برتر در مرحله ملی سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت توانستند بیشترین سهم در موفقیت وزارت بهداشت در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور را کسب کند.
مریم وثوقی‌فرد تصریح کرد: اختتامیه این جشنواره در ۹ بخش و ۴۰ رشته به‌ صورت حضوری در دانشگاه قم برگزار شد و5 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توانستند به مرحله ملی راه یابند که از این تعداد3 نفر موفق به کسب رتبه‌های اول، دوم و سوم شدند.
رییس مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: این جشنواره در ۹ بخش ( آوایی، معارفی، پژوهشی، هنری، ادبی، فناوری، نوآفرینی‌های قرآنی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه) برگزار شد و در این دوره از مسابقات خانم زهرا اکبری، رتبه نخست رشته‌ احکام،  بابک نظری، رتبه دوم رشته‌ خوشنویسی، محمد سجاد عطایی، رتبه سوم در رشته فیلم کوتاه را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اخیرا در بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت نیز با کسب ۳۱ مقام جزء دانشگاه‌های برتر شناخته شده شده است.

نظر شما