شناسهٔ خبر: 54305161 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

واکنش جرارد به درخشش کورتوا: او خارق‌العاده است!

استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول، پس از شکست این تیم برابر رئال مادرید به تمجید از عملکرد تیبو کورتوا پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه استادو فرانس به مصاف رئال مادرید رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا دستش از جام قهرمانی کوتاه بماند. 
تیبو کورتوا نقشی کلیدی در این بازی ایفا کرده و عملکردی درخشان را از خود به نمایش گذاشت. او موفق شد در چندین صحنه دروازه تیمش را نجات داده و مانع از گلزنی ستاره‌های لیورپول خصوصا محمد صلاح و سادیو مانه شود. 
همین باعث شد که این دروازه‌بان بلژیکی به عنوان بهترین بازیکن زمین پس از پایان این دیدار انتخاب شود و بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان عملکرد او را تحسین کنند. 

 


استیون جرارد پس از پایان بازی به بی تی اسپورت گفت:« کورتوا واقعا شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن زمین بود. او امروز با 9 شوت از سوی بازیکنان لیورپول روبرو شد و مهار دومی که برابر سادیو مانه داشت واقعا در کلاس جهانی بود.»
ستاره سابق لیورپول با اشاره به موقعیت‌هایی که محمد صلاح در این بازی به دست آورد اما نتوانست از آنها استفاده کند اضافه کرد:« آخرین موقعیتی که کورتوا از صلاح گرفت حتی از مهار شوت مانه هم بهتر بود. عملکرد قدرتمندانه او و بیرون فرستادن توپ واقعا خارق العاده بود. آن مهار صلاح... وای!»
کورتوا به این ترتیب موفق شد پس از این که در فینال لیگ قهرمانان سال 2014 با اتلتیکو مادرید برابر رئال شکست خورد، این بار با پیراهن تیم محبوبش عملکردی تحسین برانگیز را به نمایش گذاشته و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

نظر شما