شناسهٔ خبر: 54304845 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

مدیریت صحیح صندوق بازنشستگی گره‌گشای بسیاری از مشکلات خواهد بود

نماینده ی مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه داریم همه مطالبات بازنشستگان آموزش و پرورش را پیگیری کنیم و علاقه‌مند به پیگیری مطالبات بازنشستگان هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه با اعضای کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: وظیفه داریم همه مطالبات بازنشستگان آموزش و پرورش را پیگیری کنیم و علاقه‌مند به پیگیری مطالبات بازنشستگان هستیم.
مقتدایی تصریح کرد: وظیفه نمایندگان مجلس این است که از ابزار نمایندگی مجلس استفاده کنند و در این راستا صدها ساعت پای حرف تشکل‌های صنفی بازنشستگان نشسته‌ایم.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس هیأت تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی انتخاب شدم و در حال حاضر در حال تحقیق از هلدینگ آتیه صبا هستیم.
وی بیان داشت: در بودجه پیشنهاد دادیم دولت 90 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به سازمان تأمین اجتماعی یا سایر صندوق‌های بازنشستگی به این صندوق‌ها بازگردد و امسال در بودجه 1401 این موارد دنبال شده است.
مقتدایی خاطرنشان کرد: اگر صندوق بازنشستگی کشوری به شیوه صحیح مدیریت شود، بسیاری از مشکلات امروز بازنشستگان که امروز گریبانگیر آن‌هاست، حل خواهد شد و در این راه تمام استعداد و توان خود را به کار گرفته‌ایم.
 

نظر شما