شناسهٔ خبر: 54304725 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ریو فردیناند:

مضحک است اگر بنزما برنده توپ طلا نشود

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که کریم بنزما باید توپ طلای 2022 را به دست آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار فینال لیگ قهرمانان این فصل به مصاف لیورپول رفت و به لطف تک گل وینیسیوس جونیور برنده این بازی شد. 
کریم بنزما در دقایق پایانی نیمه اول گلی را وارد دروازه حریف کرد که از سوی تیم داوری و کمک داور ویدیویی به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد، تصمیمی که حواشی زیادی را به همراه داشت. 
این بازیکن در طول رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان و لالیگا عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشت و یکی از مهره‌های کلیدی کارلو آنچلوتی برای صعود به فینال بود. 
فردیناند پس از پایان بازی به بی تی اسپورت گفت:« بحث درباره توپ طلا تمام شده است. اگر بنزما این جایزه ارزشمند را به دست نیاورد واقعا مضحک است. او شایستگی کسب این جایزه را دارد.»

 


این ستاره 34 ساله بهترین فصل فوتبالی خودش را در سطح باشگاهی پشت سر گذاشت و موفق شد عنوان بهترین گلزن رقابت‌های لالیگا را نیز با 27 گل زده به دست آورد. 
این مهاجم فرانسوی امسال با رئال مادرید جام قهرمانی لالیگا را نیز بالای سر برد تا افتخار دیگری را به کارنامه درخشانش اضافه کند. 
او با دو هت‌تریک برابر پاری سن ژرمن و چلسی در مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و همچنین با سه گلی که در دو بازی رفت و برگشت برابر منچسترسیتی در نیمه نهایی به ثمر رساند، موفق شد با رکورد بیشترین گل زده در مراحل حذفی که در اختیار کریستیانو رونالدو بود برابری کند.

نظر شما