شناسهٔ خبر: 54303337 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

ازدواج مهدی طارمی با یک دختر انگلیسی؟

در حالی که در روزهای گذشته شایعاتی درباره ازدواج مهدی طارمی مطرح شده است، یکی دو رسانه به ذکر جزئیاتی از همسر احتمالی مهدی طارمی هم پرداخته و نامزدش را بزرگ شده لندن و دختر یک تاجر توصیف کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو مهدی طارمی فوق‌ستاره ایرانی باشگاه پورتو پرتغال این روز‌ها حسابی زیر ذره‌بین است. او به دلیل درخشش بی‌نظیر در ترکیب تیم پرتغالی و زدن گل‌های حساس با پیراهن آبی و سفید پورتو مورد توجه قرار گرفت و موفق شد در همین فصل ۲ جام قهرمانی به دست بیاورد.

اوج گرفتن مهدی طارمی در فوتبال اروپا، او را تبدیل به یکی از بازیکنان محبوب این روز‌های فوتبال ایران کرده و بسیاری از هواداران و علاقمندان به این رشته ورزشی، از داشتن چنین بازیکنی در ترکیب تیم ملی رضایت دارند. شهرت بیشتر طارمی، اما باعث شده تا جزئی‌ترین مسائل زندگی او حتی داستان‌های خصوصی زندگی‌اش هم مورد توجه قرار بگیرد. گو اینکه او هم مثل هم سلبریتی‌های دیگر، از این ماجرا در امان نخواهد ماند. طارمی که پیش از این یک بار و به واسطه ارتباط با یکی از هنرپیشه‌های ایرانی حسابی وارد حاشیه شد و می‌رفت تا فوتبالش را به مرز نابودی ببرد، این روز‌ها به واسطه شایعه ازدواجش در یکی دو رسانه مورد توجه قرار گرفته است؛ توجهی که به نظر می‌رسد برای مخاطبان او تبدیل به یک سرگرمی جدید شده است.

این خبر در حالی منتشر شده که یکی دو رسانه پا را فراتر گذاشته و به ذکر جزئیاتی از همسر احتمالی مهدی طارمی هم پرداخته و نامزدش را بزرگ شده لندن و دختر یک تاجر توصیف کرده‌اند. همزمان عنوان شده حتی علامت «P» که این بازیکن هنگام خوشحالی پس از گل آن را به نمایش می‌گذارد، اشاره‌ای به اول اسم همسرش دارد. به هر روی این سرگرمی جدید برای هواداران مهدی طارمی با گفتن یک جمله از سوی او کمرنگ شده است؛ طارمی اخبار منتشر شده درباره خودش را تکذیب کرده و گفت و گوی کوتاهی که با ورزش سه داشته گفته مسائل مطرح شده صحت ندارد و اگر لازم شود در آینده در این خصوص شفاف سازی خواهد کرد.

 

نظر شما