شناسهٔ خبر: 54303021 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

یک روز پس از حادثه تیراندازی خیابان طالقانی؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران: تجمعی مقابل ساختمان این نهاد برگزار نشده بود

صاحب‌خبر -

شفقنا- بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تجمعی در مقابل ساختمان این نهاد در خیابان طالقانی برگزار نشده و حادثه تیراندازی روز گذشته به جامعه معزز ایثارگری و بنیاد شهید و امور ایثارگران ارتباطی ندارد.

به گزارش شفقنا، در اطلاعیه اداره کل ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده است:

با توجه به انتشار برخی اخبار مبنی بر برگزاری تجمع مقابل ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به آگاهی می‌رساند هیچ تجمعی صبح مقابل ساختمان بنیاد در خیابان طالقانی برگزار نشده است و اخبار منتشر شده در این زمینه صحیح نیست.

بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن محکومیت حمله مسلحانه به تعدادی از مأموران جان بر کف نیروی انتظامی تأکید می‌کند این اقدام بر خلاف برخی خبرسازی‌های رسانه‌های معاند مطلقاً به جامعه معزز ایثارگری و بنیاد شهید و امور ایثارگران ارتباطی ندارد.

خوشبختانه ایثارگران عزیز با هوشیاری و درک شرایط کشور به معاندین، سودجویان و دشمنان کشور اجازه سوءاستفاده نمی‌دهند و مطالبات خود را در چارچوب‌های قانونی در تعامل با بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیری می‌نمایند.

یادآور می شود روز گذشته فردی با سلاح گرم به ماموران انتظامی مستقر در مقابل ساختمان بنیاد شهید اقدام به تیراندازی کرد که بر اثر این حادثه ۴ نفر از ماموران نیروی انتظامی مجروح شدند. ضارب پس از دستگیری اعتراف کرد که به دلیل اختلافات مالی و ملکی روز قبل از این حادثه، ۴ تن از شهروندان شهرستان شهریار را با سلاح گرم به قتل رسانده و متواری شده است.

ضارب درباره تیراندازی به سمت پلیس گفت: احساس کردم که از سوی پلیس شناسایی شدم و در یک لحظه تصمیم گرفتم تیراندازی کنم.

نظر شما