شناسهٔ خبر: 54302813 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پرتاب گاز اشک‌آور به‌سمت برادر هافبک لیورپول!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای های مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند؛ از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش است.

بسته خبری امروز یکشنبه _هشتم خردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

روزنامه گاردین:

* منچستریونایتد مشتاق است تا متوجه شود که آیا انگولو کانته، هافبک چلسی ممکن است در تابستان امسال در دسترس باشد، زیرا آن‌ها به دنبال تقویت خود در میانه میدان هستند.

سان:

* بر اساس گزارش‌ها، پس از اینکه بارسلونا برای جذب کارلوس سولر از والنسیا به توافق رسید، خروج فرنکی دی یونگ از جمع آبی‌اناری‌ها می‌توانست یک قدم نزدیک‌تر شود. حالا باید دید سرنوشت این هلندی چه می‌شود.

* باشگاه نیوکاسل یونایتد مبلغی بیش از ۴۰ میلیون پوند برای فروش موسی دیابی وینگر خود از باشگاه بوندسلیگایی بایر لورکوزن درخواست کرده است.

* اگر لیورپول می‌خواهد قرارداد قرضی خود را برای نات فیلیپس دائمی کند، باید به باشگاه بورنموث مبلغ ۱۵ میلیون پوند بپردازد.

* وینسنت کمپانی درصورتی‌که همان‌طورکه انتظار می‌رفت به عنوان سرمربی جدید برنلی انتخاب شود، تیلور هاروود بی لیس، مدافع منچسترسیتی را در اولویت قرار خواهد داد. سلتیک نیز علاقه‌مند به جذب بازیکن زیر ۲۱ سال انگلیس است.

* فولام و میدلزبورو قرار است برای امضای قرارداد با ویکتور گیوکرس، مهاجم تیم فوتبال کاونتری، تلاش زیادی را انجام دهند.

* دربی کانتی پس از تمدید خودکار قرارداد یک ساله با نیتن بی‌زن، به باشگاه‌های علاقه‌مند به این بازیکن هشدار داد.

* کریستال پالاس می‌تواند لوک پلانژ بازیکن نوجوان خود را در فصل آینده به باشگاه کاونتری سیتی که به بازیکن ۱۹ ساله سابق دربی کانتی علاقه مند است، دوباره قرض دهد.

دیلی استار:

* منچستریونایتد می‌ترسد که برای خرید داروین نونز قیمت زیادی پرداخت کند؛ زیرا بنفیکا خواهان مبلغی بیش از ۱۰۰ میلیون پوند برای این مهاجم است.

دیلی اکسپرس:

* ژوزه مورینیو امیدوار است که پائولو دیبالا به جای رفتن به لیگ برتر و منچستریونایتد یا تاتنهام، ترجیح دهد در آ اس رم و در ایتالیا به دورانحرفه‌ای خود ادامه دهد.

* توماس توخل با کانر گالاگر ملاقات خواهد کرد تا در مورد آینده این مدافع چلسی صحبت کند، اما ظاهراً هنوز مطمئن نیست که آیا او را برای فصل آینده در استمفوردبریج نگه دارد یا خیر. او فعلاً به صورت قرضی در کریستال پالاس است.

میل:

* گای لارنس، مدیرعامل چلسی پس از پایان کارهای قانونی تصاحب ۴.۲۵ میلیارد پوندی این باشگاه توسط تاد بوهلی، قرار است از سمت خود کناره‌گیری کند.

* وستهم و ساوتهمپتون به رقابت برای جذب جونیور آدامو، مهاجم ۱۲ میلیون پوندی ردبول سالزبورگ پیوستند که مورد توجه آژاکس، هرتابرلین و لایزپیگ نیز هست.

* معین علی بازیکن کریکت به برندون مک کالوم سرمربی جدید تیم ملی انگلیس گفته که مایل است از دوران بازنشستگی خارج شود و دوست صمیمی عادل رشید به او ملحق می‌شود تا خود را در دسترس قرار دهد و همچنان به بازی کردن ادامه دهد.

میرر:

* اریک تن هاخ در حال بررسی استفاده از مارکوس رشفورد به عنوان مهاجم نوک است، چراکه شاید در تابستان امسال نتواند مهاجم مرکزی جدیدی برای منچستریونایتد جذب کند.

* لسترسیتی مشتاق جذب جیمز گارنر هافبک منچستریونایتد پس از پایان دوره قرضی فوق‌العاده‌اش در ناتینگهام فارست، فینالیست پلی‌آف چمپیونشیپ است.

* تاتنهام یکی از چندین باشگاهی است که نوردی موکیله مدافع راست را تحت نظر دارد، که قبلاً تصمیم گرفته در تابستان امسال لایپزیگ را ترک کند.

* برادر جوئل ماتیپ، مدافع لیورپول و همسر باردارش از جمله کسانی بودند که شب گذشته در جریان فینال لیگ قهرمانان اروپا قبل از استفاده از گاز اشک‌آور روی هواداران خارج از ورزشگاه دو فرانس قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، مجبور به فرار شدند.

* بارسلونا بر این باور است که برای جذب روبن نوس هافبک ولوز در موقعیت خوبی قرار دارد و می‌تواند از فرانسیسکو ترینکائو به عنوان یک ابزار چانه‌زنی استفاده کند.

* آرسنال فدریکو دیمارکو، مدافع اینترمیلان را هدف قرار داده است، زیرا میکل آرتتا به دنبال یافتن یک رقیب در دفاع چپ برای کیران تیرنی است.

سان اسکاتلند:

* اگر ناتینگهام فارست از چمپیونشیپ به لیگ برتر صعود کند، باشگاه آبردین برای فروش اسکات مک کنا به آن‌ها درآمد زیادی را از این انتقال به دست خواهد آورد.

نظر شما