شناسهٔ خبر: 54302700 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در حوزه اشتغال و مهارت آموزی؛

فراخوان انتخاب شعار دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد

دانشگاه جامع علمی ­کاربردی با هدف تداعی­ شنیداری رسالت‌ و ماموریت‌های محوله در حوزه اشتغال مولد و توسعه فرهنگ مهارت­ آموزی، در نظر دارد شعار خود را هم­راستا با عناصر هویت بصری طراحی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، این دانشگاه در اطلاعیه‌ای به همین منظور آورده است: از کلیه دانشجویان، مدرسان، همکاران دانشگاه جامع علمی کاربردی در سراسر کشور و عموم علاقمندان دعوت می‌نماید تا در انتخاب برترین شعار برای معرفی اهداف دانشگاه مشارکت نمایند.

در ارسال شعارهای پیشنهادی ضمن توجه به ویژگی‌های عمومی شامل اختصار، شیوایی و آهنگینی، به یاد ماندن و قابلیت انتقال آسان به عموم مخاطبان؛ ملاحظاتی از جمله تناسب با رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی، انحصاری بودن، متفاوت بودن با شعار سایر دانشگاه‌های داخلی و خارجی و حفظ محتوا در زمان ترجمه برای محیطهای بین المللی، حائز اهمیت است.

علاقمندان برای ارائه پیشنهاد و مشارکت در این فراخوان می‌توانند تا تاریخ ۱۸ خردادماه سالجاری مطابق اطلاعات درخواستی در لینک ذیل، نسبت به ارسال پیشنهادات اقدام نمایند.

لازم به ذکر است شعار پیشنهادی حداکثر دارای ۸ کلمه بوده و هر فرد شرکت‌کننده می‌تواند تا ۳ شعار را پیشنهاد نماید. به ۳ شعار برگزیده، هدایایی ویژه اعطا می‌شود.

نظر شما