شناسهٔ خبر: 54302539 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر توانمندسازی صندوق مطرح کرد؛

برنامه‌های صندوق نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در رویداد «گام دوم»

مهتاب چابوک

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد: پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه ملی «گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی» با حضور ۱۱ شرکت دانش‌بنیان برپا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، مرضیه شاوردی با اعلام این خبر اظهار کرد: از امروز هشتم تا چهارشنبه یازدهم خرداد ماه جاری رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در مصلای تهران و با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.

شاوردی با بیان اینکه در این نمایشگاه پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان نیز برپا می‌شود، افزود: ۱۱ شرکت دانش‌بنیان در این پاویون که با حمایت صندوق نوآوری برپا می‌شود، حضور خواهند داشت و به ارائه محصولات و توانمندهای خود می‌پردازند.

به گفته شاوردی، تمام رویدادهای تبادل فناوری در این نمایشگاه به همت و با حمایت صندوق نوآوری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه چهار روزه در پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان، برنامه‌های متفاوتی از قبیل رویدادهای اعلام نیاز فناورانه، با مشارکت پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد برگزار می‌‎شود.

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی بیان کرد: در این رویداد جمعیت هلال احمر، شتاب‌دهنده صدر فردا، مرکز تحقیقات آلومینیوم، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه نیازهای فناورانه خود را به شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام می‌کنند.

شاوردی خاطر نشان کرد: استقرار پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه، فرصتی برای گفت‌‍وگوهای اختصاصی دو طرفه میان آن‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی است که نیاز به توانمندی‌ها و فناوری‌های شرکت‌های دانش‌بنیان دارند.

نظر شما