شناسهٔ خبر: 54301904 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

چرا شهربازی «بعثت» در تهران پلمپ شد؟ | زمان بازگشایی مشخص نیست

رئیس اداره سرمایه گذاری شهرداری منطقه ۱۶ تهران در مورد پلمب شهربازی بوستان بعثت گفت: پیمانکار به تعهدات خود عمل نکرد و دستگاه‌هایی را به این شهربازی آورد که همه قدیمی بود و ارزش استفاده نداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، شهریور درباره پلمب شهربازی بعثت در منطقه ۱۶ تهران گفت: بوستان بعثت ۵۳ هکتار است که در  ۱۲ هزار متر آن شهربازی و بناهای دیگر ساخته شده است.

او با بیان اینکه در سال ۹۸ مزایده‌ای برای انتخاب بهره‌بردار شهربازی بعثت برگزار شد و نهایتا پیمانکاری انتخاب شد، ادامه داد: قراردادی بین شهرداری و پیمانکار منعقد شد و پیمانکار قول داده بود که ظرف مدت ۶ ماه نسبت به تجهیز  شهربازی اقدام کند، اما به دلیل شیوع کرونا نتوانست به تعهداتش عمل کند و مجددا بر روی قرارداد، متممی اضافه شد که بهره‌برداری از این شهربازی تا ۱۴۰۴ تمدید شود و ما هم تاکید کردیم که این شهربازی ۶ ماهه باید تجهیز شود که نشد.

رئیس اداره سرمایه گذاری شهرداری منطقه ۱۶ با بیان اینکه اداره استاندارد از شهربازی بازدید کرد و با توجه به قدیمی بودن و استاندارد نبودن دستگاه‌ها نسبت به پلمب آن اقدام کرد، گفت: پیمانکار به تعهدات خود عمل نکرد و دستگاه‌هایی را به این شهربازی آورد که همه قدیمی بود و ارزش استفاده نداشت.

رئیس اداره سرمایه گذاری شهرداری منطقه ۱۶، افزود: نگاه ما درآمدی نیست بلکه علاقه مندیم که شهربازی بعثت رونق گیرد، اما هنوز سرمایه‌گذار مناسبی اعلام آمادگی نکرده و سرمایه گذار فعلی نیز باید برود و استانداردهای لازم را کسب کند.

نظر شما