شناسهٔ خبر: 54301705 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمایت از برنامه‌های عدالت محور و دانش بنیان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: از برنامه‌هایی حمایت می‌کنیم که دارای ارکان عدالت محوری، دانش بنیان، مردم پایه و خانواده محور باشد.

صاحب‌خبر -

 مسگرانی در اجلاس مدیران ستادی و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: هم زمان با ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و هم زمانی با ایام دهه کرامت و بزرگداشت ۱۵ خرداد، نمایشگاه آثار گرافیک در زاهدان وبرخی شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

حسین مسگرانی گفت: از مهم‌ترین رویداد‌ها و برنامه فرهنگی که نقش سازنده‌ای در تربیت جوانان ما دارد، توجه به فرهنگ والای دینی ولایی وفرهنگ رضوی است، که ادارات فرهنگ وارشاداسلامی وشورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها می‌بایست به آن توجه داشته باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: با استقرار دولت جدید و رونمایی از سند تحول دولت مردمی و انقلابی عدالت محوری خانواده مداری، دانش بنیان و مردم پایه باید در همه برنامه‌های فرهنگی هنری مورد توجه برنامه ریزان این حوزه باشد و انگیزه و ایده اصلی برنامه‌های آن کمک به رونق تولید ملی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در نظر گرفته شود.

او گفت: از برنامه‌هایی حمایت می‌کنیم که دارای جهت گیری درست و مناسب با اسناد بالادستی و سند برش مهندسی فرهنگی استان و سند دولت مردمی و انقلابی باشد.

نظر شما