شناسهٔ خبر: 54301237 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برگی از تاریخ

تکرار تاریخ برای لیورپول در دقیقه 59 (عکس)

حوادث روی داده قبل از بازی شب گذشته لیورپول و رئال مادرید، برای هوادران فوتبال یادآور خاطرات تلخ ورزشگاه هیسل بروکسل بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه "، باور کردنش سخت بود، تمامی برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری دیدار دو تیم رئال مادرید و لیورپول به دلیل عدم کنترل خوب مقامات برگزار کننده در فرانسه در زمام مقرر انجام نشد تا در اتفاقی غیر قابل باور بازی دو تیم با 36 دقیقه تاخیر آغاز شود. 
بر اساس اعلام منابع خبری از اطراف ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس، هجوم هواداران لیورپول که بلیت بازی را نداشتند، یکی از دلایل این تاخیر بوده است، اتفاقی که بی شباهت به 8 خرداد 1364 نبود. جایی که دیدار نهایی جام باشگاه های اروپا بین یوونتوس و لیورپول برگزار می شد و قبل از آغاز بازی اتفاقی دردناک در ورزشگاه به وقوع پیوست. هجوم هواداران لیورپول به سمت هواداران یووه موجب فروریختن دیوار حایل بین طرفداران دو تیم شد تا بر اساس اعلام های صورت گرفته 60 کشته و 300 زخمی حاصل این اتفاق غم‌انگیز باشد. 
در آن روز در اتفاقی دردناک بازی دو تیم بعد از نیم ساعت برگزار شد و همانند شب گذشته که بندرنشینان انگلستان با یک گل مغلوب رئال مادرید شدند، این یوونتوس بود که بازی را با گل میشل پلاتینی در دقیقه 59 از حریف خود برد. دوباره به دقیقه بازی توجه کنید، دقیقه 59 بازی لحظه ای که وینسیوس گل برتری رئالی ها را زد.

بریده هفته‌نامه دنیای ورزش . 8 خرداد 1364.

نظر شما