شناسهٔ خبر: 54300800 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

متهمان به قتل زن سنندجی در دام پلیس گرفتار شدند

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان از دستگیری قاتلان شهروند سنندجی در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

صاحب‌خبر -

کردستان-جام جم آنلاین- سرهنگ عبدالله فاتحی در گفت و گو با رسانه های استان کردستان با اعلام این مطلب گفت: شب گذشته با اعلام خبری به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه جسد بی جان خانمی در مسير ميدان گريزه سنندج به سمت کامياران برروی زمین افتاده است، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی به محل سانحه اعزام شدند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان افزود: با تدابیر فرمانده انتظامی استان، تیم های ویژه از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و تیم ویژه بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان کردستان در محل حادثه حاضر و تحقیقات در خصوص بررسی موضوع آغاز شد.

سرهنگ فاتحی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و فنی با استفاده از سرنخ های موجود قاتلان را در کمتر از چند ساعت شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در عملیات ضربتی 2 متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه علت وقوع این حادثه در دست بررسی است، ادامه داد: با اشاره به اينکه اقدام به موقع پليس جهت دستگيري متهمان بازتاب مثبتي بين مردم و مسئولان استان داشته، در پايان گفت: با حضور مقتدرانه پليس و دستگاه توانمند قضائي امنيت در منطقه برقرار است و پليس با کساني که بخواهند نظم و امنيت جامعه را به مخاطره بياندازند برخورد قاطع و قانوني به عمل خواهد آورد.

سرهنگ فاتحی بیان کرد: در صورت وقوع چنین حوادث ناگواری شهروندان بلافاصله مراتب را از طریق شماره 130 به پلیس آگاهی اطلاع دهند.

نظر شما