شناسهٔ خبر: 54300462 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گفت‌وشنود| مورچه دروغگو!

گفت: آقای فیاض زاهد یکی از مدعیان سینه‌چاک اصلاحات طی مقاله‌ای در روزنامه زنجیره‌ای اعتماد، نوشته است حد‌اکثر اختیارات دولت بین ۱۵ تا ۲۰ در‌صد است!

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان در ستون گفت‌وشنود یکشنبه ۸ خرداد نوشت:

گفت: آقای فیاض زاهد یکی از مدعیان سینه‌چاک اصلاحات طی مقاله‌ای در روزنامه زنجیره‌ای اعتماد، نوشته است حد‌اکثر اختیارات دولت بین ۱۵ تا ۲۰ در‌صد است!

گفتم:‌ با این حساب دولت روحانی و دولت رئیسی هر دو معجزه کرده‌اند! روحانی با همین ۱۵‌درصد اختیار این‌همه ویرانی و خرابی و خسارت به بار آورده و معجزه دولت رئیسی آن است که با همین ۱۵‌درصد اختیار و فقط طی ۹ ماه، این‌همه دستاورد و آبادانی و خدمت داشته است.

گفت: باید پرسید اگر اختیار دولت ۱۵‌درصد است چرا مدعیان اصلاحات برای رئیس‌جمهور‌شدن این‌همه زور می‌زنند و آسمان و ریسمان را به هم می‌دوزند؟!

گفتم: این آقای فیاض زاهد با اینکه رشته تحصیلی ایشان تاریخ است در دولت آقای روحانی بدون کمترین تخصصی مشاور ارشد وزیر کار، وزیر صمت، سازمان کشتیرانی، سازمان بهزیستی و... بوده است و...‌!

گفت: یعنی آن ۱۵‌درصد اختیار دولت سابق هم صرف امتیاز‌دهی به نور‌چشمی‌ها و بله‌قربان‌گوها شده است! پس این آقا با این کارنامه و این عملکرد چه می‌گوید؟!

گفتم:‌ از یارو به عنوان معما پرسیدند؛ سه‌تا مورچه از درختی بالا می‌رفتند. مورچه اولی گفت دوتا مورچه پشت سر من است و دومی گفت یک مورچه پشت سر من است و سومی گفت ۵ هزار مورچه پشت سر من می‌آیند! چگونه چنین چیزی ممکن است؟! گفت؛ خُب مورچه سومی دروغ می‌گفته!...

انتهای پیام/

نظر شما