شناسهٔ خبر: 54300306 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

کلوپ: مقابل رئال مادرید خارق‌العاده نبودیم/ دست‌مان از جام کوتاه ماند

سرمربی تیم لیورپول گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما خارق‌العاده نبودیم و دست‌مان از کسب جام کوتاه ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، لیورپول همانند لیگ برتر انگلیس که قهرمانی را در روز پایانی به منچسترسیتی داد در فتح لیگ قهرمانان اروپا نیز یک گام کم آورد و با قبول شکست یک بر صفر مقابل رئال مادرید قهرمانی را تقدیم حریف اسپانیایی کرد.

یورگن کلوپ درباره ناکامی تیمش برای کسب عنوان قهرمانی اظهار کرد: بازیکنان تلاش کردند تا تیم برتر زمین شوند اما رئال مادید در استفاده از فرصت‌هایش تیم بهتری نشان داد و قهرمانی را از دست دادیم. در رختکن تیم کسی حس نمی‌کند فصل موفقی را پشت سر گذاشته است اگرچه بازی‌های خوبی انجام دادیم و چالشی جدی برای تمامی حریفان بودیم با این حال دست‌مان از کسب جام کوتاه ماند.

سرمربی تیم لیورپول خاطرنشان کرد: بازی خارق‌العاده‌ای انجام ندادیم و البته ارائه نمایشی بدون نقص مقابل حریفی چون رئال مادرید سخت است. سعی کردیم تا تیم برتر زمین باشیم و در بین دو نیمه هم از بازیکنان خواستم تا ضمن لذت بردن از فوتبال با شجاعت بیشتری بازی کنند. صعود به فینال لیگ قهرمانان خیلی دشوار است و کسب قهرمانی سخت‌تر اما نباید همه‌چیز را تمام شده بدانیم و از حالا تلاش کنیم تا فصل آینده در فینال حاضر شویم.

انتهای پیام/۴۰۴۸/

نظر شما