شناسهٔ خبر: 54300040 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

فیلم Top Gun: Maverick افتتاحیه‌ای ۵۱ میلیون دلاری داشت

عملکردی فراتر از انتظارات / collider

صاحب‌خبر -

حدودا چهل سال پس از اکران اولین تاپ گان (Top Gun)، تام کروز (Tom Cruise) در دنباله این فیلم ظاهر شده و توانسته عملکرد درخشانی در باکس آفیس داشته باشد. 

Top Gun: Maverick روز پیش توانسته ۵۱.۸ میلیون دلار فروش داشته باشد و انتظار می‌رود در چهار روز آینده بتواند از مرز ۱۵۰ میلیون دلار عبور کند. اگر Top Gun: Maverick در چند روز آینده به این میزان فروش کند، به پرفروش‌ترین فیلم تام کروز در هفته ابتدایی تبدیل می‌شود. پیش از این بزرگ‌ترین فیلم کروز در زمینه فروش افتتاحیه آخر هفته، War of the Worlds با ۶۴.۹ میلیون دلار بود. 

فیلم Mission: Impossible – Fallout با افتتاحیه‌ای ۶۱.۲ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۸ در رتبه دوم فیلم‌های پرفروش تام کروز قرار دارد. نکته جالب این است که تحلیلگران انتظار داشتند Top Gun: Maverick افتتاحیه‌ای بین ۸۵ تا ۱۰۰ میلیون دلاری داشته باشد. این فیلم با بودجه ۱۵۲ میلیون دلاری ساخته شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی از منتقدان کسب کند

فیلم Top Gun: Maverick فیلم Top Gun: Maverick

این دنباله داستان پیت میچل با بازی تام کروز را روایت می‌کند که با گذشته خود روبرو شده و به پسر دوست فقیدش، با بازی مایلز تلر، کمک می‌کند تا به عنوان خلبان آموزش ببیند. در کنار تام کروز و تلز دیگر اعضای تیم بازیگری شامل ول کیلمر، جنیفر کانلی و جان هَم می‌شود. کارگردانی Maverick را هم جوزف کوشینسکی برعهده دارد که پیش‌تر در فیلم Oblivion با کروز همکاری کرده بود.

همچنین باید اشاره کنیم که احتمالا دیگر فیلم‌های پرفروش این آخر هفته Doctor Strange in the Multiverse of Madness و The Bob’s Burgers Movie خواهند بود. 

ماینکرفت #73 – به دیوونه‌خونه ویجی‌لند خوش اومدین!

تماشا از کانال یوتیوب ویجیاتو

collider

برچسب‌ها:

نظر شما