شناسهٔ خبر: 54300032 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

چهارگانه ی مرد آرام!

کارلو آنجلوتی مرد نجیب ایتالیایی برای چهارمین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رئال مادرید چهاردهمین قهرمانی اروپا را هم جشن گرفت تا این سوال را برای همه دنیا ایجاد کند که چگونه می توان پادشاه را در فینال ها شکست داد. در پاریس باز هم حوادث به نفع سفیدها رقم خورد تا بار دیگر ثابت شود جام قهرمانی اروپا به رئال عشق می ورزد و دوست ندارد وقتی مادریدی ها یک پای فینال هستند در آغوش تیم دیگری آرام بگیرد. انگار دست و پای تیبو کورتوا از همیشه هم بلندتر شده بود تا کابوسی شود برای مانه و صلاح که هرچه زدند به در بسته خورد اما در مقابل وینیسیوس یک شوت زد، همان یکی در چارچوب و همان یک شوت در چارچوب گل شد تا رئال قهرمان شود.

مرد آرام و گذشتن از دل طوفان!

کارلتو، جنتلمن ایتالیایی این بار و برای قهرمانی چهارم اش در اروپا از دل طوفان گذشت و در پاریس به رستگاری رسید. قهرمانی چهارم برای مرد آرام شبیه یک رویا بود. پیروزی مقابل چلسی و منچسترسیتی در شرایطی که تیم اش در تمام دقایق آن بازی ها قبل از بازگشت، هیچ نشانی از زندگی نداشت. 
پیرمرد قبل از فینال گفته بود دیگر طاقت اتفاقاتی مثل آن دو بازی را ندارد. کورتوا به حرف اش گوش داد و آنقدر توپ گرفت که آب توی دل پیرمرد تکان نخورد. حالا کارلتو به تنهایی پرافتخارترین مربی لیگ قهرمانان است.

تنها قدم نزن و ایستاده بمیر!

لیورپول کلوپ قطعا یکی از سربلندترین بازنده های تاریخ بود. آن ها در بیشتر دقایق بازی مشغول حمله و ایجاد موقعیت روی دروازه حریف بودند و قطعا اگر درخشش خارق العاده تیبو کورتوا نبود نتیجه دیگری روی اسکوربورد رقم می خورد. قرمزهای بندر آنفیلد همان بچه های سرسختی بودند که می شناختیم. تا دقیقه آخر دست از مبارزه نکشیدند و ایستاده مردند.

حسام داراب نوش تهرانی

نظر شما