شناسهٔ خبر: 54299613 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

همزمان با روز راهپیمایی پرچم‌ها

از سرگیری یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی + فیلم

همزمان با روز راهپیمایی پرچم‌ها، نظامیان صهیونیست با یورش به مسجدالاقصی، مصلای القبلی را به روی جوانان فلسطینی بستند.

صاحب‌خبر -

کانال تلگرامی القسطل از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی پس از برگزاری نماز صبح و استقرار آن‌ها در بخش مصلای القبلی خبر داد. نظامیان صهیونیست درب‌های مصلای القبلی را با زنجیر آهنی بستند و جوانان داخل آن را محاصره و نارنجک‌های دودزا پرتاب کردند.

هدف نظامیان صهیونیست مقدمه سازی برای حمله شهرک نشینان به قبله نخست مسلمانان برای برگزاری راهپیمایی پرچم‌ها در عصر امروز (یک‌شنبه) است. شماری از صهیونیست‌ها از ساعات ابتدایی امروز وارد شهر قدیمی قدس شدند و در مقابل درب‌های مسجدالاقصی برای تجاوز به آن تجمع کرده اند.

راهپیمایی پرچم‌ها در سالروز اشغال بخش قدیمی قدس در جنگ ۱۹۶۷ برگزار می‌شود. صهیونیست‌ها مدعی هستند که شهر قدس به‌صورت کامل، پایتخت این رژیم جعلی است، اما ملت فلسطین تأکید دارند که قدس پایتخت کشور آنان است.

فعالان فلسطینی نیز فراخوان برای برافراشتن پرچم فلسطین در روز یکشنبه در همه میادین در واکنش به راهپیمایی پرچم‌ها را صادر کرده‌اند و گروه‌های فلسطینی در نوار غزه اعلام کردند اتاق مشترک عملیات رفتار نیروهای اشغالگر در قدس را زیر نظر دارد و از همه گزینه ها برای حفاظت از ملت فلسطین و مقدسات آن استفاده خواهند کرد.

عضو دفتر سیاسی انصارالله: محاسبات اسرائیلی ها اشتباه است

محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن گفت محاسبات اسرائیلی ها اشتباه است ، چرا که این محاسبات بر پایهارزیابی خیانت کاری بنا نهاده شده است.

او همچنین گفت: رژیم صهیونیستی انتظار واکنش فلسطینی ها را نداشت و جلوه های مقاومت ، اثر فراوانی در اجساسات عرب ها و مسلمانان خواهد داشت.

۱۳ ساعت پیش
سخنگوی حماس: قدس فلسطینی باقی خواهد ماند

حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد قدس فلسطینی و عربی هست و همینطور باقی خواهد ماند و هیچ نیروی بی رحم و یا شهرک نشینی نمی تواند این حقیقت را تغییر دهد.

همچنین «عبداللطیف القانوع» سخنگوی حماس نیز گفت: راهپیمایی امروز شهرک نشینان هیچ حاکمیتی را برای رژیم صهیونیستی بر مسجدالاقصی ایجاد نمی کند.

۱۴ ساعت پیش
واکنش دفتر سیاسی انصارالله به تحولات فلسطین

دفتر سیاسی انصارالله، در واکنش به تحولات فلسطین گفت: ما پایداری ملت فلسطین و مقابله قهرمانانه شان در برابر شهرک نشینان و نیروهای اشغالگر را می ستاییم.

۱۵ ساعت پیش
تلاش صهيونيست ها باري متفرق ساختن معترضان فلسطينی

شبکه المیادین اعلام کرد نیروهای صهیونیست اقدام به متفرق ساختن شهروندان معترض فلسطینی در محله شیح جراح با استفاده از فاضلاب کرده اند.

۱۶ ساعت پیش
درگیری فلسطینی ها با نیروهای اشغالگر در قدس

شبکه المیادین از درگیری فلسطینی ها و نیروهای رژیم صهیونیستی در خیابان صلاح الدین در قدس اشغالی خبرداد.

المیادین اعلام کرد نیروهای رژیم صهیونیستی گلوله های پلاستیکی و بمب های گازی به سوی فلسطینی های شرکت کننده در راهپیمایی پرچم فلسطینی در قدس شلیک کردند.

۱۷ ساعت پیش
ورود هزاران شهرک نشین به باب العامود

شبكه الميادين نيز به نقل از خبرنگار خود از رسيدن هزاران شهرك نشين به «باب العامود»، جایی که آنها رقص های تحریک آمیز انجام می دهند و به مغازه های تجاری حمله می برند، خبر داد.

۱۸ ساعت پیش
تظاهرات در غزه و الخلیل
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر گزارش داد: شهرهای مختلف کرانه باختری از جمله رام الله و الخلیل و نیز نوار غزه شاهد برگزاری تظاهرات فلسطینیان در محکومیت راهپیمایی پرچم های شهرک نشینان افراطی در قدس است.
 
شرکت کنندگان در این تظاهرات بر حمایت از قدس و مسجدالاقصی تاکید کردند.
۱۸ ساعت پیش
پرواز جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: رادیو ارتش اسرائیل از پرواز جنگنده های ارتش این رژیم در ارتفاع پایین بر فراز نوار غزه به عنوان پیام هشدار برای گروه های مقاومت همزمان با برگزاری راهپیمایی پرچم ها در قدس خبر داد.
۱۸ ساعت پیش
آماده باش نظامیان صهیونیست در شمال و جنوب فلسطین اشغالی
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: نیروهای ارتش اسرائیل در شمال و جنوب فلسطین اشغالی به حال آماده باش درآمدند.
۱۸ ساعت پیش
برافراشته شدن پرچم فلسطین در آسمان قدس

شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: فلسطینیان در یک اقدام جالب، یک کوادکوپتر حامل پرچم فلسطین را در منطقه باب العامود قدس همزمان با برگزاری راهپیمایی پرچم ها از سوی شهرک نشینان به پرواز درآوردند.

بستن مصلای القبلی و یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی + فیلم

۱۸ ساعت پیش
درگیری‌های شدید بین نظامیان صهیونیست و فلسطینان در بخش قدیمی قدس

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: رسانه های اسرائیلی اعلام کردند درگیری های شدید بین فلسطینیان و نظامیان اشغالگر در بخش قدیمی شهر قدس ادامه دارد.

۱۸ ساعت پیش
تظاهرات فلسطینیان در رام الله

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر از حضور صدها فلسطینی در تظاهرات در شهر رام الله در کرانه باختری خبر داد. شرکت کنندگان در این تظاهرات با سر دادن شعارهایی بر حمایت از مسجدالاقصی در برابر یورش شهرک نشینان افراطی تاکید کردند.

۱۸ ساعت پیش
کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی: احتمال شلیک موشک از مرز‌های شمالی و غزه وجود دارد

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل درباره سناریو‌های احتمالی در پی برگزاری راهپیمایی پرچم‌ها در قدس تاکید کرد که احتمال شلیک موشک از مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی و نوار غزه و بروز درگیری وجود دارد.

۱۸ ساعت پیش
استقرار هزاران نظامی صهیونیست در قدس

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: هزاران نیروی پلیس و گارد مرزی اسرائیل در مناطق مختلف قدس در آستانه برگزاری راهپیمایی پرچم ها مستقر شدند.

۱۸ ساعت پیش
راهپیمایی مردم فلسطین در قدس اشغالی

همزمان با آغاز راهپیمایی پرچم‌ شهرک نشینان، فلسطینیان در خیابان صلاح الدین قدس راهپیمایی کردند.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_16118764"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8147541/16118764?width=400&height=300"></script></div>
۱۹ ساعت پیش
اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس قدس: اشغالگران نخواهد توانست هویت قدس را تغییر دهند

 عطالله حنا، اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس قدس در مصاحبه با المیادین گفت: آنچه در قدس رخ می دهد جنایت فجیعی در حق ملت فلسطین و شهر قدس است. اشغالگران تلاش می کنند با برگزاری راهپیمایی پرچم ها، اینطور جلوه دهند که قدس یک شهر یهودی است. اشغالگران امروز قدس را به یک پادگان نظامی تبدیل کردند تا از شهرک نشینان حفاظت کنند.

حنا در ادامه افزود: با وجود همه تلاش اشغالگران و شهرک نشینان، قدس عربی و فلسطینی باقی خواهد ماند. مسئولیت دفاع از قدس فقط بر عهده اهالی این شهر و فلسطینیان نیست، بلکه مسئولیت همه امت عربی است. در قدس باقی می مانیم و نخواهد توانست هویت و ریشه های ما مسلمانان و مسیحیان در قدس را از بین ببرند.

۱۹ ساعت پیش
زخمی شدن ۱۵ فلسطینی در درگیری‌های قدس

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در حملات شهرک‌نشینان و نظامیان اشغالگر اسرائیلی به فلسطینیان در قدس اشغالی، ۱۵ نفر تاکنون زخمی شدند.

۱۹ ساعت پیش
جهاد اسلامی: مسئولیت کامل اتفاقات مسجد الاقصی با رژیم اشغالگر است

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در هشداری تند به رژیم صهیونیستی، این رژیم را مسئول تمامی اتفاقات ماجراجویانه در مسجد الاقصی دانست.
به گزارش پایگاه اینترنتی دنیاالوطن، طارق السلمی گفت: در حال حاضر برخی از واسطه‌ها در حال تلاش (برای حل مسئله) هستند، مقاومت نیزاتفاقات قدس را که در واقع تحریک احساسات اعراب ومسلمانان است، تحت نظر دارد.

السلمی که با دنیاالوطن سخن می‌گفت‏، ادامه داد، دشمن مسئول تمامی اتفاقات است. امروز همه ما برای مهار اشغالگر صهیونیست مسئولیم. گروه‌های مقاومت فلسطین به دشمن صهیونیستی درباره برگزاری راهپیمایی پرچم هشدار داد.

نفتالی بنت (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) امروزیکشنبه در نشست کابینه اش و پس از پایان دور اول از یورش شهرک نشینان به صحن‌های مسجد الاقصی گفت امروز متعهد می‌شویم که قدس هرگز تقسیم نخواهد شد. وی ساعاتی قبل از آغاز راهپیمایی پرچم گفت‏‏، وجود پرچم اسرائیل در قدس طبیعی است.

بیش از ۵۰۰ شهرک نشین از جمله ایتمار بن غفیر از چهره‌های معروف تندرو، امروز با حمایت پلیس رژیم اشغالگر وارد مسجد الاقصی شدند.

۱۹ ساعت پیش
شهرک نشینان صهیونیست، پرچم فلسطین را در قدس آتش زدند

پایگاه خبری یونیوز گزارش داد شهرک نشینان افراطی پرچم فلسطین را در منطقه باب العامود قدس آتش زدند.

۱۹ ساعت پیش
مدیر مسجدالاقصی: یورش امروز شهرک‌نشینان بی‌سابقه بود

 شیخ عمر الکسوانی مدیر مسجدالاقصی در مصاحبه با شبکه المیادین گفت: نیرو‌های اشغالگر، باب المغاربه را بستند و افراطی‌هایی را که به مسجدالاقصی یورش برده بودند، تخلیه کردند. ۱۶۷۸ شهرک نشین امروز با هتک حرمت مسجدالاقصی وارد این مسجد شدند که این تعداد از سال ۱۹۶۷ بی سابقه است.

الکسوانی افزود: آنچه امروز رخ داد اقدامات تحریک آمیزی از سوی شهرک نشینان بود که بیانگر خط مشی جدیدی است که اشغالگران تلاش می‌کنند در مسجدالاقصی تحمیل کنند. هر چه هم که تجاوزگری نیرو‌های اشغالگر شدید باشد، فلسطینیان مسجدالاقصی را رها نخواهند کرد. تجاوزگری‌ها و اقدامات تحریک آمیزی که در مسجدالاقصی رخ می‌دهد، در برابر چشمان جهانیان صورت می‌گیرد.

۱۹ ساعت پیش
حضور شهرک نشینان صهیونیست در منطقه باب العامود قدس

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر گزارش داد: شهرک نشینان افراطی با حضور در منطقه باب العامود قدس با در دست گرفتن پرچم های اسرائیل به اجرای آیین های تلمودی پرداختند.

بستن مصلای القبلی و یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی + فیلم

۱۹ ساعت پیش
خطیب مسجدالاقصی: اشغالگران سیاست زمین سوخته را اجرا می‌کنند

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر گزارش داد: شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی در مصاحبه با این شبکه گفت: مسجدالاقصی به یک منطقه نظامی تبدیل شده است و اشغالگران سیاست زمین سوخته را در پیش گرفته اند و می‌خواهkد با یهودی سازی قدس، آن را به پایتختی برای یهودیان جهان تبدیل کنند. رژیم اسرائیل بر اجرای دستورات گروه‌های افراطی اصرار دارد.

۲۰ ساعت پیش
حماس: خواب اشغالگران برای حاکمیت بر قدس تعبیر نخواهد شد

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر: جنبش حماس تاکید کرد هر نوع تلاشی برای اثبات حاکمیت اسرائیل بر مسجدالاقصی توهمی بیش نیست و این رژیم ناکام خواهد ماند. حاکمیت بر مسجدالاقصی فقط در دست فلسطینیان باقی خواهد ماند.

۲۰ ساعت پیش
نظامیان صهیونیست منطقه باب العامود را از فلسطینیان تخلیه کردند

شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: نظامیان اشغالگر اسرائیلی با تخلیه منطقه باب العامود قدس، زمینه برگزاری راهپیمایی پرچم ها را برای شهرک نشینان افراطی آماده کردند.

۲۱ ساعت پیش
از سرگیری یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر گزارش داد: اقدام شهرک نشینان افراطی در هتک حرمت مسجدالاقصی و ورود به این مسجد که همزمان با برگزاری نماز ظهر متوقف شده بود، از سر گرفته شد.

نمازگزاران فلسطینی با فریادهای الله اکبر تلاش می کنند با یورش شهرک نشینان که نظامیان اشغالگر اسرائیلی از آنها حفاظت می کنند، مقابله کنند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_16118233"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8147541/16118233?width=400&height=300"></script></div>
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_16118354"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8147541/16118354?width=400&height=300"></script></div>
۲۱ ساعت پیش
تشکیلات خودگردان: قدس پایتخت ابدی فلسطین باقی خواهد ماند

تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به اظهارات نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی که مدعی شده بود قدس قابل تقسیم نیست و تنها متعلق به صهیونیست‌ها است، بیان کرد: قدس شرقی با تمامی مقدسات اسلامی و مسیحی‌اش تا ابد پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند. قدس با تمامی مقدساتش تحت هیچ شرایطی قابل مذاکره یا فروش نیست.

۲۱ ساعت پیش
نشست کابینه رژیم صهیونیستی درباره راهپیمایی پرچم‌ها

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر از جلسه کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم خبر داده و اعلام کرد که در این نشست، برگزاری راهپیمایی پرچم ها در قدس اشغالی بررسی شد.

۲۲ ساعت پیش
درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینیان در الخلیل

شبکه تلویزیونی الجزیره مباش گزارش داد نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی با فلسطینیان در منطقه باب الزاویه استان الخلیل در کرانه باختری درگیر شدند.

۲۲ ساعت پیش
بنت: قدس هرگز تقسیم نخواهد شد

الجزیره گزارش داد: نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل مدعی شد: در این روز متعهد می شویم که قدس هرگز تقسیم نخواهد شد.

همچنین در حالی که اقدام شهرک نشینان افراطی در برافراشتن پرچم اسرائیل در زمان یورش به مسجدالاقصی باعث خشم و واکنش نمازگزاران فلسطینی شد، نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم مدعی شد: برافراشتن پرچم ما در "پایتخت ما" مسئله طبیعی است و ما خواهان جشن گرفتن همراه با مسئولیت پذیری و احترام هستیم!

۲۲ ساعت پیش
حمله نظامیان صهیونیست به زنان و دختران فلسطینی در قدس

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر از اقدام نظامیان اشغالگر اسرائیلی در حمله به زنان و دختران فلسطینی در شهر اشغالی قدس و بازداشت آنان خبر داد.

۲۲ ساعت پیش
حرکت شهرک‌نشینان صهیونیست از مناطق مختلف به طرف شهر اشغالی قدس

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر گزارش داد: حرکت شهرک نشینان افراطی از مناطق مختلف به طرف شهر قدس اشغالی برای شرکت در راهپیمایی پرچم ها آغاز شده است.

۲۲ ساعت پیش
حماس: از قواعد درگیری نبرد شمشیر قدس عقب نشینی نخواهیم کرد

شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: اسماعیل رضوان یکی از مسئولان جنبش حماس تاکید کرد گروه های مقاومت از قواعد درگیری که در نبرد شمشیر قدس تثبیت شد، عقب نشینی نخواهند کرد.

۲۲ ساعت پیش
شهرک نشین صهیونیست یک پیرمرد فلسطینی معلول را زیر گرفت

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: یک شهرک نشین صهیونیست یک پیرمرد معلول فلسطینی در جنین را با خودرو زیر گرفت.

۲۲ ساعت پیش
آتش زدن پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در شهر صیدا لبنان

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: در تظاهراتی که در حمایت از مسجدالاقصی در شهر صیدا در جنوب لبنان برگزار شده بود، شرکت کنندگان پرچم های آمریکا و اسرائیل را آتش زدند.

شرکت کنندگان در تظاهرات صیدا با سر دادن شعارهایی بر حمایت از قدس و ملت فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط با اشغالگران تاکید کردند.

بستن مصلای القبلی و یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی + فیلم

۲۲ ساعت پیش
درگیری جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در الخلیل

درگیری بین جوانان و نیرو‌های اشغالگر در منطقه باب الزاویه در الخلیل رخ داد. 

۲۲ ساعت پیش
تجلیل عبدالباری عطوان از خبرنگاران حاضر در قدس

عبدالباری عطوان، تحلیلگر سرشناس عرب در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: به همه همکاران خبرنگاری که در بیت المقدس و گوشه و کنار قدس حضور دارند و حملات شهرک نشینان صهیونیست به مقدسات – که با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی صورت می گیرد- را به جهان مخابره می کنند درود می فرستیم، شما قهرمانانی هستید که با به چالش کشیدن سختی ها، آزار و اذیت ها، جان خود را در کف دستانتان گرفته اید، از شما تشکر می کنیم ، هر کس از مردم تشکر نکند در حقیقت از خدا تشکر نکرده است .خداوند شهید ابو عاقله خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره را رحمت کند.

۲۳ ساعت پیش
سخنگوی تشکیلات خودگردان: اسرائیل با آتش بازی می‌کند

نبیل ابوردینه، سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد اسرائیل به دهن کجی به جامعه جهانی ادامه می دهد.

ابوردینه گفت: نمی توانیم هتک حرمت مقدسات خودمان را بپذیریم. اسرائیل با اجازه دادن به شهرک نشینان در هتک حرمت مقدسات، بدون هیچ نوع مسئولیت پذیری و متهورانه با آتش بازی می کند. از جامعه جهانی به ویژه دولت آمریکا می خواهیم تا با تعامل دوگانه رفتار نکند و به مسئولیت خود در این زمینه عمل کند.

 
۲۳ ساعت پیش

خبرنگار المیادین: پرواز هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی بر فراز حریم هوایی لبنان در نزدیکی مرز با فلسطین اشغالی ادامه دارد.

۲۳ ساعت پیش
حضور نتانیاهو در کنار دیوار ندبه

خبرگزاری شهاب گزارش داد: همزمان با یورش بیش از هزار صهیونیست به مسجدالاقصی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونسیتی در میان تدابیر امنیتی شدید در نزدیکی دیوار ندبه حاضر شد و سخنرانی کرد.

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی از نگرانی‌های کابینه نفتالی بنت، نخست‌ وزیر کنونی در خصوص راهپیمایی پرچم انتقاد کرد.

او مدعی شد: «از لغو راهپیمایی پرچم خودداری کردیم تا تاکید کنیم که حاکمیت قدس با کیست».

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_16117509"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8147541/16117509?width=400&height=300"></script></div>
۲۳ ساعت پیش
اردن حملات به مسجدالاقصی را محکوم کرد

خبرگزاری شهاب گزارش داد: وزارت امور خارجه اردن اعلام کرد دادن مجوز به عضو کنیست و تندروها برای یورش به مسجدالاقصی را که با حمایت نظامیان رژیم اسرائیل صورت گرفت، محکوم می کنیم.

۲۳ ساعت پیش

مسجدالاقصی

مسجدالاقصی

مسجدالاقصی

مسجدالاقصی

۱ روز پیش
وزارت خارجه فلسطین یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی محکوم کرد

 وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، یورش شهرک نشینان اسرائیلی به مسجدالاقصی و اجرای آیین های تلمودی در آن با حمایت نظامیان اشغالگر را محکوم کرد.

وزارت خارجه فلسطین با صدور بیانیه ای گفت: مسئولیت کامل یورش به مسجدالاقصی و پیامدهای آن و عواقب آن در منطقه بر عهده اشغالگران است. از جامعه جهانی و دولت آمریکا می خواهیم سکوت خود را کنار بگذارد و به وظایفش در برابر قدس عمل کند.

۱ روز پیش
قدردانی حماس از مقابله جوانان فلسطینی با شهرک نشینان

شبکه الجزیره گزارش داد: حماس اعلام کرد از مدافعان مسجدالاقصی به سبب مقابله با حملات شهرک نشینان قدردانی می کنیم و ادامه این بسیج و آمادگی را تا پیروزی قدس و مسجدالاقصی خواستاریم .

۱ روز پیش

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، گزارش داد: شمار شهرک نشینان صهیونیست که با هتک حرمت مسجدالاقصی با حفاظت نظامیان این رژیم وارد مسجدالاقصی شدند، از هزار نفر عبور کرد.

۱ روز پیش

خبرنگار اللجزیره گزارش داد: رژیم صهیونیستی سطح آماده‌باش نظامیان خود را تا درجه 3 که یک درجه قبل از اعلام حالت جنگی است، افزایش داده است.

احتمال می‌رود تا عصر امروز سطح آماده‌باش نظامیان صهیونیست به بالاترین حدممکن برسد.

۱ روز پیش
آغاز راهپیمایی پرچم ها در شهر اللد در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸

منابع عبری زبان از آغاز راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها در شهر اشغالی اللد خبر دادند.

۱ روز پیش
هشدار رئیس شورای قانونگذاری فلسطین به رژیم صهیونیستی

احمد بحر رئیس شورای قانونگذاری فلسطین در غزه، در تجمعی که در حمایت از مسجدالاقصی برگزار شده بود، گفت: به سران دشمن درباره عبور از خط قرمزها و تعرض به حقوق تاریخی ملت فلسطین در مسجدالاقصی هشدار می دهیم. هشدارها درباره باز شدن جبهه های خارجی بر روی اشغالگران در صورت عبور آنها از خط قرمزها، عملی خواهد شد. از کشورهای عربی که روابط خودشان را با اشغالگران عادی سازی کردند می خواهم تا در محاسبات سیاسی خودشان بازنگری و از آرمان فلسطین حمایت کنند. اگر اشغالگران اسرائیلی مرتکب هر نوع حماقتی شوند باید بدانند که انگشت مقاومت فلسطین روی ماشه قرار دارد.

۱ روز پیش
آتش سوزی ۸ دستگاه اتوبوس در کریات شمونه

خبرگزاری یونیوز گزارش داد: رسانه‌های رژیم اشغالگر اعلام کردند ۸ دستگاه اتوبوس در منطقه صنعتی «کریات شمونه» در سرزمین‌های اشغالی به طور کامل در آتش سوخت.

۱ روز پیش
تداوم درگیری ها در اطراف دانشگاه ابو دیس در شرق قدس

حساب توئیتری القسطل از تداوم درگیری ها بین نظامیان رژیم صهیونیست و جوانان فلسطینی در اطراف دانشگاه ابو دیس در شرق قدس خبر داد.

۱ روز پیش
هشدار جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی درباره برگزاری راهپیمایی پرچم‌ها

شبکه تلویزیونی المیادین، در خبر فوری گزارش داد: محمد شلح یکی از مسئولان جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: آنچه در قدس و صحنه میدانی در چند ساعت آینده رخ خواهد داد، سرنوشت تحولات را مشخص خواهد کرد. در صورت برگزاری راهپیمایی پرچم ها، نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل تاوان سنگینی پرداخت خواهد کرد و آخرین میخ بر تابوت کابینه او زده خواهد شد. ما اوضاع را زیر نظر داریم. تاکنون میانجیگریها به جایی نرسیده است، زیرا اشغالگران اصرار دارند راهپیمایی پرچم ها در مسیر قبلی برگزار شود.

۱ روز پیش
اصرار نفتالی بنت بر برگزاری راهپیمایی پرچم‌ها

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی صبح یکشنبه تصمیم نهایی خود را برای تغییر ندادن مسیر راهپیمایی پرچم در قدس، حتی اگر به قیمت تشدید امنیتی باشد، گرفت.

۱ روز پیش
نظامیان صهیونیست ۱۰ فلسطینی را در مسجدالاقصی بازداشت کردند

شبکه تلویزیونی الجزیره در خبر فوری گزارش داد: نظامیان اشغالگر اسرائیلی از صبح امروز ۱۰ فلسطینی را در مسجدالاقصی بازداشت کرده اند.

۱ روز پیش
سخنگوی فتح: به نیابت از امت‌های عربی و اسلامی از مسجدالاقصی دفاع می‌کنیم

منذر الحایک، سخنگوی جنبش فتح در غزه در مصاحبه با شبکه المیادین گفت: ملت فلسطین در برابر گله‌های شهرک نشینان دست بسته باقی نخواهد ماند. ملت فلسطین به نیابت از امت‌های عربی و اسلامی از مسجدالاقصی دفاع می‌کند.

الحایک گفت: ملت‌های عربی باید با برگزاری راهپیمایی، حمایت خود را از مدافعان مسجدالاقصی نشان دهند.

۱ روز پیش
بمباران تل‌آویو آسان‌تر از نوشیدن آب است

محمد سنوار، برادر رهبر حماس در غزه و از فرماندهان ارشد شاخه نظامی حماس در مصاحبه با شبکه قطری الجزیره گفت: «ما درد اشغال و فشارآن را می دانیم، معادلات مهمی را طراحی کرده ایم که به خوبی محاسبه شده است. معادله جدید ثابت کرد بمباران تل آویو راحت تر از آب خوردن است.»

۱ روز پیش
جبهه خلق: نبرد قدس، آغازگر انتفاضه فراگیر در برابر اشغالگران خواهد بود

لؤی القریوتی، عضو دفتر سیاسی جبهه خلق برای آزادی فلسطین فرماندهی کل، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المیادین گفت: با استفاده از همه شیوه ها با اشغالگران مقابله خواهیم کرد و ملت ما و همه گروه های آن، متحد هستند. توانمندی های گروه های مقاومت در غزه، در اختیار همه ملت فلسطین است تا با نظامیان اشغالگر مقابله کنند. همه ملت فلسطین به نقش خود در مقابله با اشغالگران عمل می کنند. ملت ما با پایداری و اراده مستحکم خود و با مقاومت قهرمانانه، آنچه را که راهپیمایی پرچم ها خوانده می شود، به شکست خواهد کشاند. تاکید می کنیم که نبرد قدس، آغازگر انتفاضه فراگیر مردمی در برابر اشغالگران و شهرک نشینان خواهد بود.

۱ روز پیش

پیرزن فلسطینی با عصای خود اشغالگران را از مقابل مصلی «القبلی» مسجدالاقصی دور می‌کند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_16116776"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8147541/16116776?width=400&height=300"></script></div>
۱ روز پیش
حماس: قدس و مسجدالاقصی خط قرمز ماست

فوزی برهوم، سخنگوی جنبش حماس گفت: اشغالگران به دنبال تحمیل یک عمل انجام شده در مسجدالاقصی است. امروز مردم فلسطین در حال نبرد مقدس در مسجد الاقصی هستند و نمیگذارند اشغالگران و شهرک نشینان به عمق آن نفوذ کنند. امروز همه میدان‌های نبرد در فلسطین به یک میدان برای دفاع از فدس اشغالی و مسجدلاقصی تبدیل شده است. برای نیروهای مقاومت ،قدس اشغالی، مسجدالاقصی و خون مردم فلسطین خطوط قرمز آن هستند.

سخنگوی این جنبش گفت: نبرد با اشغالگران باید در همه محورهای مقاومت و در همه سطوح باز باشد تا عمر رژیم صهیونیست را کوتاه تر کند.نیروهای مقاومت نمی تواند در برابر تجاوزات اشغالگران که به نظر می رسد پیام های مقاومت را به خوبی درک نکرده است، بیکار بماند.

حماس از آحاد مردم عرب می‌خواهیم با مردم فلسطین متحد شوند و با آنها در نبرد برای آزادی فلسطین مشارکت کنند.

۱ روز پیش

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نوشت: بیش از ۵۰۰ شهرک نشین از صبح امروز به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند.

۱ روز پیش
وزیر بهداشت تل آویو: رژه پرچم یک اشتباه و حرکت تحریک آمیز در زمان حساس است

«نیتزان هوروویتز» وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی با انتقاد از موافقت وزیر امنیت داخلی اسرائیل «عمر بار لو» با برگزاری این مراسم گفت: «رژه پرچم در دروازه نابلس یک اشتباه است. این حرکت تحریک آمیز در چنین زمان حساسی اشتباه است و نباید انجام شود.»

۱ روز پیش
حمله نظامی صهیونیست به زنان در مسجدالاقصی

همزمان با یورش شماری زیادی از صهیونیست ها به مسجدالاقصی، زنان حاضر در مسجد و نگهبانان مسجد علیه این هتک حرمت واکنش نشان داده و با سر دادند شعار اعتراض خود را نشان دادند که یکی از آنان هدف حمله یک نظامی صهیونیست قرار گرفت و زخمی شد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_16116516"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8147541/16116516?width=400&height=300"></script></div>

 

۱ روز پیش
هتک حرمت عضو کنست علیه مسجدالاقصی 

«ایتمار بن غفیر» عضو تندرو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی تحت تدابیر شدید امنیتی و همراهی نظامیان صهیونیست وارد شد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_16116204"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8147541/16116204?width=400&height=300"></script></div>

همزمان با تعرض این عضو کنست جوانانی که در مصلای القبلی محصور شده اند، شعار سر دادند.

۱ روز پیش
شلیک گلوله پلاستیکی به نگهبانان مسجدالاقصی

احمد الصفدی یکی از فعالان فلسطینی در قدس تاکید کرد: نظامیان اشغالگر با یورش به مسجدالاقصی، برای تامین امنیت ورود شهرک نشینان تلاش می کنند این در حالی است که نمازگزاران فلسطینی برای مقابله با این نظامیان وارد عمل شدند. خبرگزاری یونیوز گزارش داد که نظامیان صهیونیست گلوله های فلزی با پوشش پلاستیکی به سمت مدافعان مسجدالاقصی شلیک کردند.

۱ روز پیش

مساجد شهر جنین در کرانه باختری با پخش فریادهای الله اکبر خواستار یاری رساندن به مسجدالاقصی شدند.

۱ روز پیش
آماده باش گردان‌های فلسطینی برای مقابله با رژیم صهیونیستی 

گردان‌های ابوعلی مصطفی شاخه نظامی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، بر آمادگی نیرو‌های این گردان‌ها برای مقابله با ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، گردان‌های ابوعلی مصطفی، با انتشار تصاویری از تمرین‌های نظامی نیرو‌های این گردان‌ها با گلوله‌های جنگی، اعلام کرد این نیرو‌ها برای پاسخ به هر نوع اقدام رژیم صهیونیستی، در آماده باش کامل هستند و همه گزینه‌ها را در نظر گرفته اند. در این تمرین‌های نظامی، از سلاح‌های سبک و نیمه سنگین استفاده شد.

گردان‌های ناصر صلاح الدین شاخه نظامی کمیته های مقاومت فلسطین  نیز در همه یگان های نظامی خود با هدف یاری رساندن به قدس و مسجد الاقصی، آماده باش عمومی اعلام کرده اند.

۱ روز پیش
تجمع صهیونیست ها در پشت درب های مسجد برای یورش

 خبرگزار الجزیره اعلام کرد که از ساعت ۵ تا ۹ صبح ۶ گروه از صهیونیست ها به صحن های مسجدالاقصی یورش برده اند و نظامیان صهیونیست نیز ۴ جوان فلسطینی را که در تلاش برای مقابله با صهیونیست ها بودند را بازداشت کرده اند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_16115691"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8147541/16115691?width=400&height=300"></script></div>

۱ روز پیش
فراخوان خطیب مسجدالاقصی برای مقابله با صهیونیست ها

عکرمه صبری، امام جماعت و خطیب مسجدالاقصی در پیامی گفت: تهاجمات اشغالگران به مسجدالاقصی ادامه دارد و تشدید شده است. هر فلسطینی باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به الاقصی به کار گیرد و برای مقابله با تهاجمات بسیج شود. شهرک نشینان بدون حمایت نیرو‌های اشغالگر جرأت هجوم به مسجدالاقصی را ندارند.

۱ روز پیش

رئیس پلیس رژیم صهیونیستی با استقرار در باب المغاربه قدس، تامین امنیت عملیات هتک حرمت مسجدالاقصی با ورود شهرک نشینان افراطی به این مسجد را هدایت می‌کند.

۱ روز پیش
هتک حرمت نخستین گروه از صهیونیست ها علیه مسجدالاقصی

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر نیز با پخش تصاویری گزارش داد: نخستین گروه از شهرک نشینان با حفاظت نظامیان اشغالگر با زیر پا گذاشتن حرمت مسجدالاقصی، وارد آن شدند. نمازگزاران فلسطینی نیز با فریاد‌های «الله اکبر» برای مقابله با شهرک نشینان تلاش کردند. نمازگزاران فلسطینی فریاد می‌زدند: «خون و جان ما فدای مسجدالاقصی».

۱ روز پیش

خبرگزاری فلسطینی شهاب نیز گزارش داد که صهیونیست ها با قرار دادن موانع در مسیرهای منتهی به مسجدالاقصی در قدس، مانع ورود فلسطینیان به آن می شوند و حتی تردد در این مسیرها می شوند.

۱ روز پیش
حمله صهیونیست ها به خبرنگاران در اطراف مسجدالاقصی

نظامیان صهیونیست که سراسر شهر قدس به حالت آماده باش در آمده اند، به خبرنگار فلسطینی که در حال تصویربرداری از آنان در منطقه باب السلسله در شهر قدیمی قدس بود، یورش برده و او را هدف ضرب و شتم قرار دادند. شهرک نشینان افراطی همچنین از فعالیت تیم خبری شبکه المیادین در منطقه «باب السلاسله» قدس جلوگیری و آرزوی مرگ برای خبرنگار این شبکه کردند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_16114949"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8147541/16114949?width=400&height=300"></script></div>

۱ روز پیش
بستن درب های مصلای القبلی روی فلسطینیان

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_16114950"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8147541/16114950?width=400&height=300"></script></div>

۱ روز پیش

 

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

نظر شما