شناسهٔ خبر: 54298548 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

کنایه پرز به امباپه؛ او برای ما تمام شد!

فلورنتینو پرز که در جذب کیلیان امباپه ناکام ماند، امشب در شب جشن قهرمانی رئال بهترین فرصت را برای کنایه به ستاره فرانسوی انتخاب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئال مادرید امشب در پاریس برای چهاردهمین بار قهرمان چمپیونزلیگ شد. گل وینیسیوس در دقیقه 59 بازی با لیورپول در نهایت حکم به قهرمانی کهکشانی ها داد تا 9 بازیکن این تیم حالا 5 جام قهرمانی در کارنامه داشته باشند. برای کارلو آنچلوتی این چهارمین قهرمانی بود و برای فلورنتینو پرز، رئیس رئال ششمین قهرمانی محسوب می شد.

پرز در پایان بازی گفت:« آسوده خاطر و خوشحالم. برای این قهرمانی در طول فصل بسیار زحمت کشیده شد. تلاش زیادی کردیم تا تیم به این شرایط برسد و حالا همه خوشحال هستیم. در مجموع یک سال کامل و عالی بود. قهرمان سوپرکاپ، لالیگا و لیگ قهرمانان شدیم. در لیگ قهرمانان این شانس را داشتیم تا در مراحل حذفی برابر سخت ترین تیم ها قرار بگیریم و یکی پس از دیگری آنها را حذف کنیم. این یک قهرمانی سزاوارانه بود و نتیجه تلاش بازیکنان، کادر فنی و متعلق به هواداران است. این بازیکنان از هواداران الهام گرفتند و بازی هایی انجام دادند که هرگز فراموش نخواهد شد.»

پرز در مورد درخشش تیبو کورتوا گفت:« بدون شک او نقش مهمی در این قهرمانی داشت. مهار با پای او در بازی برابر سیتی اجازه داد در بازی بمانیم. فصلی تماشایی را پشت سر گذاشت و باید بگویم که یک رئالی واقعی است. آنچلوتی حق داشت زمانی که گفت یکی از تفاوت های رئال با سایر تیم ها این است که بازیکنانش قلبا تیم را دوست دارند. در بازی برابر سیتی یادم است که قدیمی های تیم از روی نیمکت چطور به جوان ها روحیه می دادند. رئال مادرید یک روش و مفهومی از زندگی است. ما باشگاهی مردمی هستیم.»

تمجید از آنچلوتی:« بیهوده نیست که او 4 قهرمانی چمپیونزلیگ دارد. او رهبر ارکستر رئال است و به خوبی روی روحیه بازیکنانش کار می کند. کارلو رئال را به خوبی می شناسد و همینطور فوتبال را.»

رئال یک تیم کامل:« ما بهترین ها را داریم. کریم بنزما، وینیسیوس، رودریگو در خط حمله. هافبک ها و مدافعان نیز عالی هستند. درون دروازه هم مشکلی نداریم.»

ناکامی در جذب امباپه:« رئال مادرید همیشه تلاش دارد بهترین ها را جذب کند ولی قضیه امباپه دیگر فراموش شده و از نظر من اتفاق خاصی نیفتاده است. ما یک فصل عالی و کامل داشتیم و امباپه را فراموش کرده ایم. الان دیگر برای ما امباپه ای وجود ندارد و مساله مهم، جشن قهرمانی است.»

258 258

برچسب‌ها:

نظر شما