شناسهٔ خبر: 54298470 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

صالح العاروری:

مردم فلسطین خود را برای نبردی نزدیک آماده می کنند

معاون دفتر سیاسی حماس اظهار داشت که مردم ما خود را برای نبردی نزدیک برای شکست اشغالگری و پاکسازی اماکن مقدس آماده می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب فلسطین، «صالح العاروری»، معاون دفتر سیاسی حماس شامگاه شنبه در سخنانی در مراسم گرامیداشت شهدای سیف القدس در خان یونس تاکید کرد که مردم ما برای شکست اشغالگران، تطهیر مقدسات و دستیابی به آزادی کامل، ناگزیر برای نبردی نزدیک آماده می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه کرانه باختری پشتوانه و کمکی برای قدس در خنثی کردن نقشه شهرک نشینان و راهپیمایی تحریک آمیز آنها است، خاطرنشان کرد: با توجه به حلقه‌ای که بیت المقدس را احاطه کرده است، باید از هیچ ابزاری برای دفاع از مسجد الاقصی دریغ نکنیم.

العاروری خاطرنشان کرد: نبرد سیف القدس مرحله جدیدی از درگیری با دشمن را ایجاد کرد و نتایج راهبردی به نفع آرمان ما و وحدت میهن در برابر اشغالگری به دست آورد.

وی با درود بر نوار غزه، مقاومت و شهدای قهرمان آن که شگفت‌انگیزترین تابلوهای قهرمانی و استواری را به تصویر کشیدند، گفت: شهدا منشأ پیروزی و رهایی هستند و ما عهد می‌بندیم که خون آنها بیهوده نباشد.

العاروری در مطلبی دیگر خاطرنشان کرد که جنبش و مقاومت فلسطین برای آزادی زندانیان از زندان‌های اشغالی صرف نظر از هزینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

در یک سالگی عملیات شمشیر قدس که طی آن رژیم صهیونیستی برای نخستین بار در چند دهه اخیر با مقاومت یکپارچه ملت فلسطین در اراضی اشغالی مواجه شد، محافل صهیونیستی درباره پیامدهای تکرار چنین وقایعی به ویژه احتمال آغاز انتفاضه سوم هشدار می‌دهند. با نگاهی به سیر صعودی حضور ملت فلسطین در صحنه رویارویی با اشغالگران، این واقعیت نمایان می‌شود که درچند دهه اخیر رژیم صهیونیستی در وضعیت فرسایشی قرار داشته و در مقابل فلسطینی‌ها قوی‌تر شده اند.

نظر شما