شناسهٔ خبر: 54298171 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رئال مادرید خانواده سلطنتی اروپاست؛

کلوپ: فینال فصل بعد کجاست؟ هتل رزرو کنید!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول تاکید کرد آنها در فصل‌های بعد هم به دنبال درخشش در لیگ قهرمانان خواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شبی که نسبت به رئال مادرید فرصت های بیشتری برای گلزنی داشت، با تک گل وینیسیوس جونیور مغلوب این تیم شده و فرصت فتح لیگ قهرمانان را از دست داد. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول اعتراف کرد تیمش امشب فوق العاده نبوده و رئال مادرید با بهره گیری از تنها موقعیت خود موفق به کسب پیروزی شده است.

یورگن کلوپ گفت: "رئال مادرید بهتر بازی کرد. البته ما موقعیت های زیادی داشتیم و بارها روی درواز حریف خطرساز ظاهر شدیم، اما در نهایت فرصت های ما تبدیل به گل نشد. البته به رئال مادرید تبریک می گویم، آنها شایسته این قهرمانی بوده و البته خانواده سلطنتی فوتبال اروپا هستند. بهترین بازیکن زمین؟ فکر می کنم تیبو کورتوا.

عملکرد ما در مسابقه امشب خوب بود، اما فوق العاده و درخشان نبود. البته من فکر نمی‌کنم ارائه یک بازی بی‌نقص در مقابل چنین حریفی ممکن باشد. در حال حاضر در رختکن هیچ‌کس احساس نمی‌کند فصل فوق‌العاده‌ای را سپری کرده ایم، اما شاید برای هضم این موضوع به چند ساعت زمان نیاز داشته باشیم. 

بازیکنان لیورپول تمام راه های ممکن به خصوص بعد از دریافت گل را امتحان کردند که نتیجه ای نداشت. شاید بعد از گل رئال مادرید توانستیم آنگونه که دوست داریم بازی کنیم. ما ضربات زیادی به سمت دروازه رئال مادرید زدیم، اما موقعیت های ما فوق العاده نبود. همچنین کورتوا دو عکس العمل فوق العاده در جریان مسابقه داشت. همچنین گلی که دریافت کردیم روی یک پرتاب اوت از سوی بازیکنان رئال مادرید بود، والورده می خواست شوت بزند، اما وینیسیوس جونیور آنجا حاضر بود و تمام.

ما در بین دو نیمه از بازیکنان خواستیم شجاع تر بازی کنند، اما رئال مادرید با ضدحملات خود روی دروازه ما خطرساز بود. در نهایت حس متفاوتی دارم، رسیدن به فینال لیگ قهرمانان نتیجه بدی نبوده و خودش یک نوع موفقیت است، اما نه موفقیتی که می خواهید به دست آورید.

رئال مادرید همیشه در ضدحملات بسیار خطرناک ظاهر می شود و شما نمی توانید این موضوع را نادیده بگیرید. ما نمایش قابل قبولی داشتیم، اما به اندازه کافی خوب نبودیم و خودمان نیز این مسئله را قبول داریم. اما وقتی دروازه‌بان حریف به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب می شود، این یعنی چیزی برای تیم مقابل اشتباه پیش رفته است. تیبو کورتوا در جریان مسابقه امشب سه عکس العمل فوق‌العاده انجام داد. من دوست دارم تیمم فرصت طلب‌تر باشد، در یک سوم پایانی می‌توانستیم پاس‌های بهتری فرستاده و توپ های خوبی روی دروازه رئال مادرید ارسال کنیم.

البته ما ضربات خیلی بیشتری به دروازه رئال مادرید زدیم و از این حیث نسبت به آنها برتری داشتیم، اما حریف در رابطه با موارد تعیین کننده بهتر عمل کرد. من به رئال مادرید بابت این پیروزی و کسب عنوان قهرمانی تبریک می گویم. آنها موفق به گلزنی شدند و این اتفاق برای ما رخ نداد و این ساده ترین توضیح در مورد فوتبال است.

با این کیفیت می توانستیم مشکلات بیشتری برای حریف ایجاد کنیم. رئال مادرید شایسته قهرمانی است. وقتی شکست می خورید به این فکر می کنید که می توانستید بهتر عمل کنید. من فکر نمی کنم آنها شکست ناپذیر باشند و رئال مادرید نیز یک روز در فینال مغلوب خواهد شد.

مهم نیست که تیم دیگری نیز می توانست به فینال برسد، زیرا رئال مادرید به فینال راه یافت و ما نیز با اقتدار به این مرحله صعود کردیم. آنها باتجربه‌ترین و موفق‌ترین سرمربی فوتبال اروپا را در اختیار دارند و البته مهم گلزنی است.

ما می‌توانستیم فوتبال بهتری بازی کنیم، اما رئال مادرید می‌توانست بهتر بازی کند و این این اتفاق رخ داد و آنها مانند همیشه بازی کردند. رئال مادرید به غیر تک گل خود ضربه ای به سمت دروازه ما نداشت. این نشانه خوبی برای تیم من است، زیرا حریف با یک ضربه با گل رسید و ما با 9 ضربه ناکام بودیم. 

بین این دیدار و فینال 2018 تفاوت وجود داشت و ما قطعا دوباره برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش خواهیم کرد. فردا دستاوردهای این فصل را جشن می گیریم. پس از یک استراحت شبانه و صحبت های من، بازیکنان لیورپول متوجه می شوند که کارشان چقدر مهم و خاص بوده است.

به بازیکنان لیورپول همین حالا نیز گفته ام که بابت کار کردن با آنها احساس غرور می کنم. می دانم که آنها خواسته های بیشتری دارند، اما ما دو در جام را به خاطر کوچک ترین جزئیات برنده نشدیم و این خودش گویای همه چیز است. البته رختکن آرام و ویران بود و وقتی در فینال ها پیروز نشوید این شرایط طبیعی است.

فینال فصل بعد لیگ قهرمانان کجا برگزار می شود؟ استانبول؟ از همین حالا باید هتل رزور کنیم. من واقعا احساس می کنم که ما دوباره می توانیم موفق شویم. بازیکنان لیورپول واقعا رقابت جو هستند و ما گروه فوق العاده ای در اختیار داریم و فصل بعد نیز همین شرایط وجود خواهد داشت.

نظر شما