شناسهٔ خبر: 54297771 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فینال لیگ قهرمانان| خبری از انتقام نبود، لیورپول بازهم باخت/ پادشاهی رئال در فوتبال اروپا

تیم فوتبال رئال مادرید با شکست حریف خود در فینال لیگ قهرمانان اروپا عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا به میزبانی ورزشگاه استادو فرانس پاریس مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان آنچلوتی خاتمه پیدا کرد.

تک گل‌های رئالی‌ها را در این مسابقه وینیسیوس جونیور در دقیقه 59 به ثمر رساند. بدون شک ستاره مادریدی‌ها در این مسابقه کورتوا بود که بارها با واکنش‌های بی‌نقص خود مانع از گلزنی لیورپولی‌ها شد.

این نتیجه در شرایطی رقم خورد که سال 2018 در فینال این رقابت‌ها هم این دو تیم به مصاف هم رفته بودند که آن بازی با برتری 3 بر یک رئال به پایان رسید. در روزهای اخیر محمد صلاح بارها اعلام کرده بود که به دنبال انتقام گرفتن از مادرید است، اما این بار هم انتقامی در کار نبود.

به این ترتیب رئال هفدهمین حضور خود در فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و توانست چهاردهمین قهرمانی خود را کسب کند. شاگردان آنچلوتی با کسب این عنوان قهرمانی همچنان پرافتخارترین تیم این مسابقات به شمار می‌روند.

این دیدار نهمین تقابل دو تیم در رقابت‌های اروپایی بود که در دیدارهای قبلی 4 برد سهم رئال، یک تساوی و 3 پیروزی سهم لیورپول بود.

انتهای پیام/

نظر شما