شناسهٔ خبر: 54297500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد:

تصویب ۳۰۹ میلیارد اعتبار برای بازسازی راه‌های سیل‌زده لرستان

زهره گودرزی

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از تصویب ۳۰۹ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی راه‌های سیل‌زده استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مرتضی شیروانی در بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از محور روستایی بن تومان، با اشاره به اعتبارات سفر ریاست جمهوری، اظهار کرد: در سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان ۳۰۹ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی راه‌های سیل‌زده استان مصوب شد که تا این لحظه تخصیصی صورت نگرفته است و پیگیری برای وصول این میزان اعتبار ادامه دارد.

وی با استقبال از حساسیت مدیرکل بازرسی استان نسبت به ایمنی راه تصریح کرد: این دقت نظر مجموعه بازرسی بسیار امیدوارکننده و تلنگری به سایر دستگاه‌های ذی‌ربط است تا مشارکت بیشتری در اجرای پروژه‌ها و تسهیل در روند خدمت‌رسانی داشته باشند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به حجم خسارات سیل‌های سال ۹۸ همچنان تعدادی از پل‌ها و راه‌های شهرستان پل‌دختر موقت است و نگران عدم تاب‌آوری آن‌ها در فصل بارش هستیم ازاین‌رو انتظار می‌رود بحث تخصیص اعتبارات به‌طور جدی پیگیری شود.

شیروانی اعلام آمادگی کرد در صورت تأمین اعتبار اولیه نسبت به بازسازی و ایمن‌سازی موقت نقاط اولویت‌دار محورهای روستایی معمولان به‌ویژه بن تومان، آمیران کوشکی و ... اقدام شود.

انتهای پیام

نظر شما