شناسهٔ خبر: 54297150 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استعفای رئیس شورای شهر تویسرکان تایید شد

سخنگوی شورای شهر تویسرکان با اشاره به استعفای رئیس شورای شهر گفت: استعفای علی خزائی با حداکثر آرا از سوی اعضای شورا پذیرفته شد.

صاحب‌خبر -

علی‌اکبر پیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از استعفای علی خزائی رئیس شورای شهر تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: استعفانامه رئیس شورا روز پنج‌شنبه هفته گذشته به صحن شورا ارائه و در دفتر ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه روز شنبه موضوع استعفای علی خزائی در شورا بررسی شد افزود: استعفای رئیس شورای شهر تویسرکان با اکثریت آرا یعنی چهار رای موافق و دو رای مخالف پذیرفته شده است.

سخنگوی شورای شهر تویسرکان علت استعفای رئیس شورا را مشکلات جسمی چون دیسک کمر دانست و با بیان اینکه این موضوع در استعفانامه هم ثبت شده است تاکید کرد: هیچ یک از اعضای شورا با هم مشکل نداشتند، ضمن اینکه همه از آقای خزائی خواستند در شورا بماند اما ایشان به دلیل مشکلات جسمی نپذیرفتند.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود این سومین بار است که آقای خزائی از شورا استعفا می‌دهد گفت: برگه رسمی نامه استعفای علی خزائی برای اولین بار است که به شورا ارائه می‌شود.

پیری در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: پس از استعفای آقای خزائی از شورا ششم، عضو علی‌البدل حسین محمدظاهری طبق قانون به شورا دعوت می‌شود.

 انتهای پیام/89010

نظر شما