شناسهٔ خبر: 54296758 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

هشدار هنیه به اشغالگران :

تمام گزینه ها بر روی میز مقاومت است/ برای تمام سناریوها آماده ایم/ عقربه های ساعت هرگز به عقب بازنمی گردد

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد مقاومت تا تحقق آزادی و بازگشت(آوارگان) و اعلام قدس به عنوان پایتخت تمام فلسطین ادامه خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به آماده شدن صهیونیستها برای آنچه راهپیمایی پرچم خوانده می شود اظهار داشت تمام گزینه ها بر روی میز(مقاومت) است و ما برای تمام سناریوها آمادگی داریم.

 

هنیه خاطر نشان کرد ما با اشغالگری مادامی که ادامه دارد، مقابله کرده و تا زمان زوال و نابودی آن به مقاومت ادامه خواهیم داد.

 

وی افزود مقاومت مدتهاست که آغاز شده و تا تحقق آزادی و بازگشت(آوارگان) و اعلام قدس به عنوان پایتخت تمام فلسطین ادامه خواهد یافت.

 

هنیه گفت اشغالگران به دنبال آن هستند تا از راهپیمایی پرچم به عنوان ایستگاهی برای عبور از دستاوردهای نبرد شمشیر قدس و فضایی که این نبرد ایجاد کرد، استفاده کنند، ولی ما به صراحت به آنها می گوییم که عقربه های ساعت هرگز به عقب باز نمی گردد و مسجدالاقصی حق ما و متعلق به ما است.

 

رئیس دفتر سیاسی حماس ادامه داد در برابر ما گزینه های متعددی برای مقابله با راهپیمایی پرچم و تلاشها برای هتاکی به مسجدالاقصی وجود دارد به طوری که مثلث امت و ملت و مقاومت برای مقابله با هرگونه تحولی در این زمینه آماده است.

 

هنیه تصریح کرد ما برای تمام سناریوها آ»اده هستیم، پرچمدار نبرد، مردم ما در قدس هستند که حتی یک روز هم در دفاع از مسجدالاقصی و کرانه باختری و مناطق اشغالی 1948 به خود تردید راه ندادند و غزه سپر و شمشیر دفاع از فلسطین و مسجدالاقصی باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/ر.ی/

 

نظر شما