شناسهٔ خبر: 54296654 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس اداره "فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی" آموزش و پرورش استان کرمان:

اردوی راهیان نور برای دانش آموزی کرمان برگزار می شود

رئیس اداره "فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی" آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که در مرکز آموزشی-رفاهی فرهنگیان (هتل آسمان) شهر کرمان در حال برگزاری است، گفت: اردوی راهیان نور مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه دانش آموزان کرمانی برگزار می شود.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حبیب رحیمی پور با بیان اینکه مسئولیت سخت است و همه ی ما به عنوان معلم در برابر تربیت افراد جامعه مسئولیم، افزود: مسئولیت تربیت انسان ها به معلمان سپرده شده است.

وی با تاکید بر انجام وظایف سازمانی به نحو احسن در حوزه کاری گفت: مدیران و روسای آموزش و پرورش باید افرادی متعهد، متخصص و کارآمد را برای کار در حوزه پرورشی انتخاب کنند.

رحیمی پور گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تربیت دانش آموزانی تمدن ساز و دارای هویت ایرانی- اسلامی مهمترین رسالت آموزش و پرورش است و باید همه در راستای تحقق این مهم با تعامل و همکاری اقدام کنیم.

رئیس اداره "فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی" آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه متاسفانه دانش آموزان با توجه به شیوع کرونا و تضادهای تربیتی دچار بحران شخصیت شده اند بر معرفی شهدای شاخص دانش آموز و فرهنگی به دانش آموزان در شهرستان ها و منطقه تاکید کرد.

رحیمی پور از دانایی، دغدغه مندی و دینداری به عنوان راهبردهای اساسی در حوزه فرهنگی هنری آموزش و پرورش نام برد و افزود: باید نسبت به برگزاری نماز جماعت در مدارس دغدغه داشته باشیم و دینداری و استفاده از تعالیم دین مبین اسلام را برای استفاده دانش آموزان در زندگی نهادینه کنیم.

وی بر برگزاری یادواره هدفمند شهدای فرهنگی و دانش آموز در مدارس تاکید کرد و افزود: اردوی راهیان نور مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه دانش آموزان کرمانی با همکاری سپاه ثارالله برگزار می شود.

رحیمی پور از برگزاری اردوهای یک روزه دانش آموزی در تابستان ۱۴۰۱ در استان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته سرود "سلام فرمانده" در تمامی شهرستان ها و مناطق استان با حضور ۳۱۳ دانش آموز دختر و ۳۱۳ دانش آموز پسر برگزار می شود.

بر پایه این گزارش، گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان در مرکز آموزشی-رفاهی فرهنگیان (هتل آسمان) در حال برگزاری است.

نظر شما