شناسهٔ خبر: 54296556 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تیم هاوارد:

به نظر من مسی و رونالدو بهترین‌های تاریخ هستند

تیم هاوارد، دروازه‌بان سابق تیم ملی آمریکا، حضور لیونل مسی در لیگ این کشور را اتفاقی هیجان‌انگیز می‌داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی تا سال 2023 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد اما از حالا گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد آینده فوق ستاره آرژانتینی انجام می‌شود. بسیاری از گزارش ها حاکی از آن است که لیونل مسی بعد از پایان کار خود در پاری سن ژرمن قصد دارد راهی فوتبال آمریکا شود و به تیم اینتر میامی بپیوندد؛ باشگاهی که دیوید بکام مالکیت آن را در اختیار دارد و این اسطوره فوتبال انگلیس علاقه زیادی به جذب مسی نشان داده است.

تیم هاوارد، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد و تیم ملی آمریکا به اظهارنظر در این باره پرداخته و در واکنش به حضور احتمالی لیونل مسی در لیگ این کشور می گوید: "MLS پیشرفت زیادی داشته و حالا یک لیگ بسیار خوب محسوب می شود. چیزی که می‌خواهم بگویم این است که ما شاهد آمدن سوپراستارهای بین‌المللی زیادی به آمریکا بوده‌ایم. او (لیونل مسی) قرار است بیاید. راستش را بخواهید، این را به شما می گویم، این اتفاق شبیه هیچ چیزی که تا به حال دیده ام نخواهد بود."

هاوارد در ادامه گفت: "اگر او به اینتر میامی بیاید هیاهویی که قرار است اطرافش را بگیرد مانند زمان پله خواهد بود. راستش اگر این اتفاق بیفتد دیوانه کننده است. مسی بهترین است. از نظر من او و کریستیانو رونالدو بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هستند."

گفتنی است پیش از این نیز خورخه ماس، دست راست دیوید بکام در باشگاه اینتر میامی ابراز امیدواری کرده بود که لیونل مسی بعد از پایان حضورش در پاری سن ژرمن این تیم را به مقصد باشگاه آمریکایی ترک کند. او تاکید کرده بود که رابطه خوب دیوید بکام و لیونل مسی می تواند کلید انجام این انتقال باشد.

نظر شما