شناسهٔ خبر: 54296405 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

تشییع پیکر شهید «محمداسماعیل عرب‌زوزنی» در خواف+ تصاویر

پیکر شهید «محمداسماعیل عرب‌زوزنی» از شهدای تازه شناسایی شده دفاع مقدس در شهرستان مرزی خواف تشییع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از خواف، درپی شناسایی پیکر شهید «محمداسماعیل عرب‌زوزنی» از شهدای تازه شناسایی شده دفاع مقدس، مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام با حضور پرشور مردم شیعه و سنی و خانواده شهدا و ایثارگران، مسوولان محلی، کارکنان نظامی و انتظامی در روستای چمن‌آباد و شهرهای سده و سلامی برگزار شد.

همچنین پیکر شهید عرب‌زوزنی بعد از اجرای تشریفات نظامی بر روی مردم خواف از میدان امام خمینی (ره) تا میدان خاتم الانبیاء (ص) این شهر تشییع شد.

 آیین وداع با پیکر این شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس با حضور قشرهای مختلف مردم و با سخنرانی حجت‌الاسلام برهان باقری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) در حسینیه الزهرا (س) شهر خواف برگزار شد.

آیین وداع و تشییع پیکر شهید عرب زوزنی عصر یکشنبه هشتم خرداد در بخش سنگان و روستای بیاس‌آباد، شهر قاسم‌آباد مرکز بخش جلگه زوزن و روستای زوزن زادگاه شهید برگزار و پیکر این شهید والامقام در گلزار شهدای روستا به خاک سپرده می‌شود.

«محمداسماعیل عرب زوزنی» فرزند محمدرضا در ۱۷ شهریور ۱۳۴۶ در روستای زوزن از توابع شهرستان خواف چشم به جهان گشود و در چهارم اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در جزیره مجنون به مقام رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در منطقه باقی ماند و در زمره شهدای مفقودالاثر قرار گرفت که پیکر شهید بعد از گذشت ۳۹ سال به تازگی تفحص شد.

انتهای پیام/

نظر شما